Gå til innhold

Besvimte elle sovnet?


modell

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje litt uvaanlig men...

Da jeg trente idag, tok jeg noen sit-ups.

Jeg la meg defor ned på gulvet men, jeg tror jeg sovnet, for jeg våknet opp litt groggy med vondt i hodet etterpå.

Jeg husker ikke helt hva som skjedde, men jeg vet at jeg hadde trent i ca. 1 1/2 time.

Har besvimt noen ganger før, men da har jeg alltid visst det, for da har jeg ikke sittet/ligget!!!!

Dette er sikkert ikke viktig, men jeg syntes bare at det var så rart.

Hadde kun spist 2 boller før idag så kanskje det var derfor...

Kan noen svare please!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære modell ! Det er nok ikke så ofte at man sovner i en treningsøkt. Men dersom du er trøtt, sliten, slapp osv pga minimalt med næringsinntak kan kroppen ha hatt behov for søvn, og det kan være at du sovnet. I ditt tilfelle er det vanskelig å si sikkert om du besvimte eller sovnet, da man selvsagt også ved minimalt næringsinntak og store fysiske påkjenninger kan besvime. Var det noen som var i nærheten som du kanskje kan spørre om hvordan de opplevde det ? Var det noen som snakket til deg? Fikk de evt. kontakt med deg ? Vet du hvor lenge du var "borte" ? Det er viktig at du selv følger dette opp og dersom du er usikker og det gjentar seg vil jeg absolutt oppsøke lege for undersøkelse. Som du også vet er det viktig å spise normal sunn kost og få i seg nok væske, slik at du kan yte maksimalt både når du skal trene og i ditt daglige arbeid.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...