Gå til innhold

veldig forkjøla.. Hvordan få sove?


Gjest trenger gjerne tips

Anbefalte innlegg

''Folk har nok lyst på litt action;-)''

Evt bare svært forsynt av mennesker som hakker på innskrivere som ikke gjør annet enn å stille et vanlig og greit spørsmål.

''Evt bare svært forsynt av mennesker som hakker på innskrivere som ikke gjør annet enn å stille et vanlig og greit spørsmål.''

Jada, det kan godt hende. Jeg synes også at Colette kunne latt være å komme med sin kommentar, men samtidig så har hun vel fått nok kjeft for det?

Bortkastet å krangle om dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    25

  • XbellaX

    22

  • frosken

    8

  • tonie

    6

Mest aktive i denne tråden

Jeg lærte at det alltid ville hjelpe å se på småfuglene. Og solnedgangen!

Ok:-) Det var nok den jeg manglet:-) Husker også at jeg fortalte henne om min klaustrofobiske innstilling til det og fly...Og at min angst gikk ut på at jeg ikke kunne forlate flyet når jeg ville. Hun svarte da: Hva skal du ut og gjøre da, når flyet er i lufta? Realistisk nok:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Nå begynner det å bli ganske mange som sier akkurat det samme. ''

Folk har nok lyst på litt action;-) Er stille her i kveld.

Ja, sant det. Jeg har litt sans for at Colette lager litt action jeg da og hun har jo rett da. En forkjølelse er en bare en bagatell, men så vet jeg at jeg selv kan klage som bare det når jeg først starter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:-) Det var nok den jeg manglet:-) Husker også at jeg fortalte henne om min klaustrofobiske innstilling til det og fly...Og at min angst gikk ut på at jeg ikke kunne forlate flyet når jeg ville. Hun svarte da: Hva skal du ut og gjøre da, når flyet er i lufta? Realistisk nok:-)

''Hun svarte da: Hva skal du ut og gjøre da, når flyet er i lufta? Realistisk nok:-)

''

Hehe... det der minner meg om da nevøen min var 4 og fortalte sine foreldre at han nok dessverre ikke kunne bli med til Bergen, for han visste ikke hvordan man fikk til å fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Evt bare svært forsynt av mennesker som hakker på innskrivere som ikke gjør annet enn å stille et vanlig og greit spørsmål.''

Jada, det kan godt hende. Jeg synes også at Colette kunne latt være å komme med sin kommentar, men samtidig så har hun vel fått nok kjeft for det?

Bortkastet å krangle om dette:-)

''Bortkastet å krangle om dette:-)''

For meg er dette en diskusjon, ikke krangel i det hele tatt, det skal endel til før jeg gidder og orker å krangle med noen på en fin fredag :-). Men slikt som dette er jeg helt fed up av på DOL for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hun svarte da: Hva skal du ut og gjøre da, når flyet er i lufta? Realistisk nok:-)

''

Hehe... det der minner meg om da nevøen min var 4 og fortalte sine foreldre at han nok dessverre ikke kunne bli med til Bergen, for han visste ikke hvordan man fikk til å fly.

He...he...-) Realistisk orientert nevø:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

''Hun svarte da: Hva skal du ut og gjøre da, når flyet er i lufta? Realistisk nok:-)

''

Hehe... det der minner meg om da nevøen min var 4 og fortalte sine foreldre at han nok dessverre ikke kunne bli med til Bergen, for han visste ikke hvordan man fikk til å fly.

Og i samme slengen kan jeg nevne en historie fra da jeg var støttekontakt for ei psykisk utviklingshemmet i ungdommen. Hun hadde vært ute og flydd og synes det gikk alt for fort. De kunne godt tatt det litt mer med ro, he he :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i samme slengen kan jeg nevne en historie fra da jeg var støttekontakt for ei psykisk utviklingshemmet i ungdommen. Hun hadde vært ute og flydd og synes det gikk alt for fort. De kunne godt tatt det litt mer med ro, he he :-)

Saktegående fly kunne jo ha vært en attraksjon! Tenk å få se hele strekning fra Oslo til Bergen i detalj ovenifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg kjenner noen som sverger til allergitabletter ved forkjølelse.

''Antihistaminer brukes vanligvis mot allergi. Under en forkjølelse kan du bruke antihistaminer mot nysing og rennende nese, men virkningen er svak. Antihistaminer kan også ha bivirkninger, for eksempel svimmelhet, hodepine og søvnighet. Antihistaminer bør ikke gis til barn under seks år. ''

http://www.helsebiblioteket.no/Pasientinformasjon/Brosjyrer/Forkj%C3%B8lelse.62925.cms

Du kan jo prøve om du har det i hus.

Jeg syns det hjelper om jeg bygger opp senga litt, ved hodet. Puste inn varm damp, ta deg f.eks en god varm dusj, drikk noe varmt (ikke noe med melk om du har slim) og prøve å slappe av.

God bedring! Visst er ikke forkjølelse det verste man kan få, men jammen er det plagsomt og hele kroppen hangler når søvnen uteblir. Alt blir i ulage. Er mange som er dårlige nå, høsten er vel kommet for fullt. Her er det høljeregn og vind, så det er skikkelig høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Bortkastet å krangle om dette:-)''

For meg er dette en diskusjon, ikke krangel i det hele tatt, det skal endel til før jeg gidder og orker å krangle med noen på en fin fredag :-). Men slikt som dette er jeg helt fed up av på DOL for tiden.

Velg dine kamper, som alle andre. Dette er en bagatell:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg dine kamper, som alle andre. Dette er en bagatell:-)

Å sitte å syte og klage på at andre stiller et helt ok spørsmål, vel da får du også svar.

Jeg velger mine kamper med omhu Colette og dette er en av dem, lev med det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Bortkastet å krangle om dette:-)''

For meg er dette en diskusjon, ikke krangel i det hele tatt, det skal endel til før jeg gidder og orker å krangle med noen på en fin fredag :-). Men slikt som dette er jeg helt fed up av på DOL for tiden.

''For meg er dette en diskusjon, ikke krangel i det hele tatt, det skal endel til før jeg gidder og orker å krangle med noen på en fin fredag :-). Men slikt som dette er jeg helt fed up av på DOL for tiden''

Det ble gjentatt litt mange ganger bare. Kanskje spesielt av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest en av grunnene til at jeg nesten aldri er her

Nå begynner det å bli ganske mange som sier akkurat det samme. Jeg vet at Colette sliter med noe som er litt verre enn en forkjølelse, så kanskje kom reaksjonen pga av det nå i kveld.

Hva vet Colette om hva trådstarer evt sliter med? ( Tenker ikke på forkjølelsen da..) Leste svar fra "trenger gjerne tips" og ble flau på Colettes vegne.. Nei hver og en bør passe på seg selv før de kommer med beskyldninger mot andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gidd å ta deg nær av kommentaren til Coletta, da. Du har jo fått massiv støtte fra alle andre. Alle kan være litt gretne av og til.

God bedring - håper du får sove i natt:-)

Usj da...godt og få litt støtte fra de viktige personene på dol da. Som fra deg og Xbellax. Colette er en ond person som ønsker alle alt mulig ondt. Hun ønsker overhodet ikke og konfrontere noen med sunt folkevett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Hva vet Colette om hva trådstarer evt sliter med? ( Tenker ikke på forkjølelsen da..) Leste svar fra "trenger gjerne tips" og ble flau på Colettes vegne.. Nei hver og en bør passe på seg selv før de kommer med beskyldninger mot andre.

Vi har fått med oss det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sitte å syte og klage på at andre stiller et helt ok spørsmål, vel da får du også svar.

Jeg velger mine kamper med omhu Colette og dette er en av dem, lev med det :-)

En kamp om forjølelse?Og hvordan merke minst mulig til den?

Ok:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''For meg er dette en diskusjon, ikke krangel i det hele tatt, det skal endel til før jeg gidder og orker å krangle med noen på en fin fredag :-). Men slikt som dette er jeg helt fed up av på DOL for tiden''

Det ble gjentatt litt mange ganger bare. Kanskje spesielt av deg.

''Det ble gjentatt litt mange ganger bare. Kanskje spesielt av deg.''

Jeg har svart på de innleggene jeg har skrevet så i og for seg var det vel en samtale som pågikk. Jeg er mektig forsynt av mennesker som skal sitte å bestemme hva som er viktig og ikke viktig for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamp om forjølelse?Og hvordan merke minst mulig til den?

Ok:-)

En kamp om at noen skal bestemme hva som er viktig for andre og ikke, og kalle andres helt greie spørsmål for syting. Dette handler ikke om forkjølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamp om at noen skal bestemme hva som er viktig for andre og ikke, og kalle andres helt greie spørsmål for syting. Dette handler ikke om forkjølelse.

Ok. Men da har jeg misforstått. Sorry, master Xbellax. * Bøyer hodet i avmakt, og ber om din tilgivelse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...