Gå til innhold

Pårørendeforening for yngre demenspasienter


anme

Anbefalte innlegg

Faren min fikk diagnosen Alzheimer sykdom da han var i begynnelsen av 50-årene. Jeg vet det finnes en pårørendeforening, og lurer på om noen kjenner til denne og har adresse e.l.

Det hadde vært så deilig å bli kjent med noen i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anne Rita Øksengård, Lege

Kjære anme,

Kristin Borg, leder for PADIO (Pårørendeforeningen for aldersdemente i Oslo) , opplyser på telefon 22506282 at hun kan kontaktes for nærmene opplysninger. PADIO driver samtalegrupper for pårørende til yngre aldersdemente. I Danmark drives det samværsgrupper for både pårørende til yngre aldersdemente og for demente selv. Alzheimerforeningen i Danmark kan kontaktes på telefon 004539400488. Adr. er: St.Lukas vej 4, 1.sal, DK-2900 Hellup.

Jeg håper dette kan gi deg de kontaktene du ønsker deg.

Med vennlig hilsen

Anne Rita Øksengård

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...