Gå til innhold

Hvor kaldt er det hos deg i dag?


Trine

Anbefalte innlegg

Vi bor langt oppi Byåsen og har pleid å dra til Sverresborg, men det kommer vel an på hva barna vil. Bakklandet er jo ekstra koselig for oss som husker jul i Skomakergata!

Vi er nesten naboer med andre ord... ;) Fint med noen cm snø her hos meg nå i alle fall. Har tatt noen bilder fra verandaen  av sola bak skyene og litt snø i lufta nå på morgenkvisten. Og snart er det cupfinale på tv! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bor langt oppi Byåsen og har pleid å dra til Sverresborg, men det kommer vel an på hva barna vil. Bakklandet er jo ekstra koselig for oss som husker jul i Skomakergata!

Er det der Skomakergata ble spilt inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Skal se vi møtes den dagen du nesten sykler meg ned da, og da gjør du lurt inn være snar med å beklage😉 Krysser Bakklandet daglig på veg til og fra jobb jeg også☺️

Ja, jeg har sett hvor tøff du kan være, så jeg vet bedre enn å bråke med deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å sjekke temperaturen i morges da jeg styrtet ut av huset for å rekke håndballkamp i grålysningen,  men tipper det var ca minus 3. Ingen snø,  men rim og frisk kald luft :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å sjekke temperaturen i morges da jeg styrtet ut av huset for å rekke håndballkamp i grålysningen,  men tipper det var ca minus 3. Ingen snø,  men rim og frisk kald luft :-)

Hvordan gikk kampen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk kampen?

Det ble tap, men en veldig gøy kamp. For første gang var hun spurt om å spille med de som er ett år eldre. Høyere tempo og tøffere spill. Og hun scoret et mål :-) Nå er det jevnt I siste kamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble tap, men en veldig gøy kamp. For første gang var hun spurt om å spille med de som er ett år eldre. Høyere tempo og tøffere spill. Og hun scoret et mål :-) Nå er det jevnt I siste kamp!

Kjedelig med tap, men moro at hun scoret :) Hun må jo være flink som får spille med de som er ett år eldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nesten naboer med andre ord... ;) Fint med noen cm snø her hos meg nå i alle fall. Har tatt noen bilder fra verandaen  av sola bak skyene og litt snø i lufta nå på morgenkvisten. Og snart er det cupfinale på tv! B)

Nydelig i dag :) Men rart, nå er roseknoppene snøkledt... Hadde det ike kommet snø denne helga hadde de slått ut i full blomst over helga!

2-0 by the way - går vegen dette sjø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett hvor tøff du kan være, så jeg vet bedre enn å bråke med deg ;)

Haha nå lo jeg høyt! :D Om ikke annet, herfra og ut kommer jeg til å kikke ekstra på alle i kondomdress over Gamle Bybro... Rundt 40 du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-0 by the way - går vegen dette sjø :)

Jeg tror ikke naboene trenger å ha på tv'n for å vite hvordan det ligger an for å si det sånn... ;) "Mamma - du trenger ikke hyle sånn!" sier hun på 15. Pøh. Hun skjønner seg ikke på dette. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke naboene trenger å ha på tv'n for å vite hvordan det ligger an for å si det sånn... ;) "Mamma - du trenger ikke hyle sånn!" sier hun på 15. Pøh. Hun skjønner seg ikke på dette. ;) 

Haha herlig! :D 1. omgang var mer spennende enn 2. - men det er kun det å vinne som teller!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det -13 grader :) Jeg syns det er så fint ute når det er snø på bakken og rim på trærne :) Har nettopp kommet tilbake fra en deilig morgentur i skogen. Hva syns du om vinteren?

Det er dyrt å holde huset varmt.

Anonymkode: c2145...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...