Gå til innhold

Hva er poenget med "hjelp" for meg?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Trine skrev:

Hva er din plan da?

Planen er å ta 1 mg risperdal en stund, og se det an. Må jo innrømme at jeg har lyst å prøve å slutte, prøve å takle evnene mine. Men får se hvordan det går på 1 mg først, litt er jo bedre enn ingenting. Og jeg har jo følt mer nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal slutte jeg. Helt, både psykiatrien og medisinene. Da blir du nok frisk og fin ;) Kanskje det vil gå bra denne gangen?

Anonymkode: 92d6c...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst, tror du det vil gå bra selv? Prøv å gi det tid, ikke stress og projiseer alt til medisin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal slutte jeg. Helt, både psykiatrien og medisinene. Da blir du nok frisk og fin ;) Kanskje det vil gå bra denne gangen?

Anonymkode: 92d6c...c4b

Ja det kan gå bra ;) Hvis jeg får hjelp til å takle evnene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativ medisin og alternativ behandling må du sette deg godt inn i før du tar noen valg der. All alternativ behandling er utført av ikke-autorisert helsepersonell.

Det viktigste i din sak er at du klarer å formidle og kommunisere bra, lytte, være åpen, vise interesse, ha tillit, etc.

Anbefaler gestalt terapi.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gynecomastia skrev:

Alternativ medisin og alternativ behandling må du sette deg godt inn i før du tar noen valg der. All alternativ behandling er utført av ikke-autorisert helsepersonell.

Det viktigste i din sak er at du klarer å formidle og kommunisere bra, lytte, være åpen, vise interesse, ha tillit, etc.

Anbefaler gestalt terapi.

Lykke til.

Takk. Tror ikke de har gestalt terapi her. Er så lei av å sove lite nå, er fristet til å ta seroquel igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Inner self skrev:

Men seriøst, tror du det vil gå bra selv? Prøv å gi det tid, ikke stress og projiseer alt til medisin...

Nei får gi det litt tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk. Tror ikke de har gestalt terapi her. Er så lei av å sove lite nå, er fristet til å ta seroquel igjen. 

Sov ikke du 9 timer natt ti i går? Det er langt mellom at jeg sover 9 timer... Voksne mennesker trenger vanligvis 7-8 timer søvn leste jeg nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

 Er så lei av å sove lite nå, er fristet til å ta seroquel igjen. 

Du kan spørre psykiateren på tirsdag om du kan få prøve annen medisin enn seroquel for søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk. Tror ikke de har gestalt terapi her. Er så lei av å sove lite nå, er fristet til å ta seroquel igjen. 

Helledussen. Du klager på alt. Vil du gå ned i vekt, eller sove litt mindre?

Anonymkode: 3cac5...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Er så lei av å sove lite nå, er fristet til å ta seroquel igjen. 

Men du har jo fungert bra på dagen, har du ikke?  Du kan ikke forvente å sove like lenge som da du tok sovemedisin.  Dessuten burde du gi det lenger tid før du avgjør hvordan det blir å være uten.  Med all respekt stjernestøv, du holder på som om alt her i verden hadde øyeblikkelig virkning. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Sov ikke du 9 timer natt ti i går? Det er langt mellom at jeg sover 9 timer... Voksne mennesker trenger vanligvis 7-8 timer søvn leste jeg nettopp.

Jo i går natt ja, men ikke i natt :( Jeg trenger mer enn 7-8 timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frosken skrev:

Du kan spørre psykiateren på tirsdag om du kan få prøve annen medisin enn seroquel for søvn.

Ja kan jo det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helledussen. Du klager på alt. Vil du gå ned i vekt, eller sove litt mindre?

Anonymkode: 3cac5...20d

Klager jeg på alt? Den var litt drøy!!!!!!!! JEg klager på at jeg ikke sover godt nok for min del. Jo jeg vil ned i vekt, men vil ikke sove mindre og opp klokka seks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, laban skrev:

Men du har jo fungert bra på dagen, har du ikke?  Du kan ikke forvente å sove like lenge som da du tok sovemedisin.  Dessuten burde du gi det lenger tid før du avgjør hvordan det blir å være uten.  Med all respekt stjernestøv, du holder på som om alt her i verden hadde øyeblikkelig virkning. 

 

Men jeg klarer ikke dette styret om nettene. Jo jeg har det jo bra om dagen, men jeg savner seroquel. Dere forstår ikke det, jeg er avhengig av å sove godt og lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må bare være spydige hvis dere ønsker det :( Men det er jo kun meg som vet hvor mye søvn jeg trenger, og jeg har faktisk en psykisk lidelse. Kanskje jeg trenger mer søvn enn dere som ikke har det? Er fristet til å ta seroquel igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kun er du som vet hvor mye søvn du trenger, hvorfor skriver du side opp og side ned om det her inne? Du forstår jo at folk blir lei av å høre på maset ditt? Bestem deg for en ting og hold deg til den. Det er det vi andre gjør.

Anonymkode: 8f3b4...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dere forstår ikke det, jeg er avhengig av å sove godt og lenge. 

Du har rett i at jeg ikke vet hvordan sykdommen din innvirker på søvnbehovet, og jeg mener ikke å være spydig.  Men jeg forstår følgende:

Medisiner har virkninger og bivirkninger

Valg man tar, har konsekvenser

Det er helt normalt at ting tar litt tid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, stjernestøv skrev:

Klager jeg på alt? Den var litt drøy!!!!!!!! JEg klager på at jeg ikke sover godt nok for min del. Jo jeg vil ned i vekt, men vil ikke sove mindre og opp klokka seks!

Hvis du legger deg  før kl ti er det helt normalt å våkne kl 6. Er det noen krise?

Anonymkode: 3cac5...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...