Gå til innhold

18 år...


Lillemus

Anbefalte innlegg

I morgentimene har jeg foretatt en liten reise tilbake i tid ved hjelp av noen album - i dag er det 18 år siden poden ble født! Jeg husker veldig godt at jeg 3 (eller var det 4?) dager senere satt i korridoren på gamle Riksen og ringte Christian Anker (for dere som er nye - det var han som startet DOL i sin tid, vi hadde et annet forhold til hverandre her inne den gangen!) og fortalte at Lillemus ikke kom til å være så mye på DOL en stund fremover siden gutten var født med en livstruende hjertefeil. :) Han kom på besøk også, trivelig, hadde med pakke og greier, har fremdeles den lille fleecedressen liggende. :wub: Dette var lenge før man kunne være på nettet med en mobiltelefon må vite, man kunne ringe med dem og sende tekstmeldinger og det var vel det. De hadde fremdeles telefonautomater på sykehusene. :) 

Vel - hvor årene har blitt av vet ikke jeg, men den knøttlille tassen i kuvøsen er i dag 18 år og myndig! Sin mors stolthet (det er søstra også altså!), snill og grei, frisk og rask, har begynt å øvelseskjøre og til våren er han russ... *klump i halsen* Elsker deg, Storegutt, gratulerer med dagen! :wub:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Lillemus skrev:

I morgentimene har jeg foretatt en liten reise tilbake i tid ved hjelp av noen album - i dag er det 18 år siden poden ble født! Jeg husker veldig godt at jeg 3 (eller var det 4?) dager senere satt i korridoren på gamle Riksen og ringte Christian Anker (for dere som er nye - det var han som startet DOL i sin tid, vi hadde et annet forhold til hverandre her inne den gangen!) og fortalte at Lillemus ikke kom til å være så mye på DOL en stund fremover siden gutten var født med en livstruende hjertefeil. :) Han kom på besøk også, trivelig, hadde med pakke og greier, har fremdeles den lille fleecedressen liggende. :wub: Dette var lenge før man kunne være på nettet med en mobiltelefon må vite, man kunne ringe med dem og sende tekstmeldinger og det var vel det. De hadde fremdeles telefonautomater på sykehusene. :) 

Vel - hvor årene har blitt av vet ikke jeg, men den knøttlille tassen i kuvøsen er i dag 18 år og myndig! Sin mors stolthet (det er søstra også altså!), snill og grei, frisk og rask, har begynt å øvelseskjøre og til våren er han russ... *klump i halsen* Elsker deg, Storegutt, gratulerer med dagen! :wub:

 

Gratulerer så mye med gutten din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Jeg husker det innlegget godt, jeg hadde nettopp begynt å lese her.  Alle her fulgte med på operasjonene og utviklingen de første årene og var glade hver gang det gikk bra og han ble friskere. 

Det er utrolig at det er 18 år siden, men jeg vet det egentlig veldig godt - for han jeg hadde i magen da jeg startet her, fyller 18 om seks måneder :rolleyes:

Håper hele familien har en fin bursdagshelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker også dette godt og var egentliig ganske fersk her inne.  Minstemann var nesten akkurat fylt 2 på den tiden.  Ha en fin bursdag i dag og kos dere alle sammen.

 Gratulerer masse med dagen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 18-åringen!

Jeg fikk ikke med meg fødselen hans her, men jeg kom med litt seinere den høsten, og skjønte da kjapt at her var det noen som hadde fått en vanskeligere start på livet enn de fleste, men at det så ut til å gå bra. Jeg var gravid med eldstemann da, og fant DOL i den forbindelsen. Så om ca et halvt år er det vi som har en myndig attenåring i hus. Vanvittig som disse årene har gått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy å se st gamle dolere fortsatt er her! Gratulerer med 18-åringen!

Min førstefødte blir 18 om 8 mnd. Har gått fort disse årene. Fikk heldigvis tre barn uten de store problemene, og alt har gått bra så langt.

Det er ytterst sjelden jeg svipper innom her nå om dagen. Ikke så mye jeg lurer på lenger, og utallige steder på nettet å søke råd. Men dol var god å ha den gangen. Ble litt bortkastet tid på jobb innimellom da det var heftige diskusjoner rundt ett eller annet tema.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MHC skrev:

Så gøy å se st gamle dolere fortsatt er her! Gratulerer med 18-åringen!

Min førstefødte blir 18 om 8 mnd. Har gått fort disse årene. Fikk heldigvis tre barn uten de store problemene, og alt har gått bra så langt.

Det er ytterst sjelden jeg svipper innom her nå om dagen. Ikke så mye jeg lurer på lenger, og utallige steder på nettet å søke råd. Men dol var god å ha den gangen. Ble litt bortkastet tid på jobb innimellom da det var heftige diskusjoner rundt ett eller annet tema.

 

Nei, men hei du! Det var lenge siden ditt navn var her sist :-)

Vet ikke om du husker meg, jeg byttet nick for to-tre år siden. Men jeg har også tre barn, 99, 01 og 04, og bor på Sørlandet. Vi var mange som fikk barn her på DOL for 15-16-17-18 år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...