Gå til innhold

Kvinnekroppen forandrer seg med åra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 hours ago, morsan said:

Føyer meg inn i klubben. ;) Men jeg prøver å se positivt på det: med høyere vekt har jeg også fått større puooer, så med en riktig god bh satser jeg på å trekke fokus bort fra rumpa! :P 

Er det noe spesielt med rumpen din? Stor?

Anonymkode: f9bf3...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe spesielt med rumpen din? Stor?

Anonymkode: f9bf3...f6b

Men veeeldig deilig, dah! #justsaying 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trine skrev:

Eller er det mangelen på kontroll over autokorrekt som er noe dritt? :P

 

19 minutter siden, morsan skrev:

Her var det vel mer mangel på autokorrekt ;)

Burde hatt autokorrektur på bruken av autokorrektur her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier det samme nå som da jeg var 25 år tror jeg, men kroppen har jo endret seg litt med to svangerskap da. Allikevel er jeg nok adskillig mer trent og i form nå enn jeg var da.

Når det gjelder pupper så sier jeg bare en ting - ikke bruk rockering når man ikke har bh på... :huh:;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Trine skrev:

 

For det første, Kayia, man skal vel ikke ha så mange menn inni seg på en reunion? Så, Xtra, kanskje det er sånn at jo mer man tjener dess mer spiser man :D

Fantastisk kommentar, Trine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg veier det samme nå som da jeg var 25 år tror jeg, men kroppen har jo endret seg litt med to svangerskap da. Allikevel er jeg nok adskillig mer trent og i form nå enn jeg var da.

Når det gjelder pupper så sier jeg bare en ting - ikke bruk rockering når man ikke har bh på... :huh:;) 

Haha! Har ikke prøvd rockering med løse pupper, men kan se det for meg! Vi har litt puppehumor her i huset og kan godt flagre litt innimellom, vi som har pupper! Som regel med tøy da.... :-P

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, påskelilje skrev:

Haha! Har ikke prøvd rockering med løse pupper, men kan se det for meg!

Ikke gjør det. Jeg lover. Det er faktisk ting man ikke trenger å "learning by doing". Stol på meg. :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Når det gjelder pupper så sier jeg bare en ting - ikke bruk rockering når man ikke har bh på... :huh:;) 

Hahaha nå lo jeg faktisk høyt! :D:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
6 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg veier det samme nå som da jeg var 25 år tror jeg, men kroppen har jo endret seg litt med to svangerskap da. Allikevel er jeg nok adskillig mer trent og i form nå enn jeg var da.

Når det gjelder pupper så sier jeg bare en ting - ikke bruk rockering når man ikke har bh på... :huh:;) 

Ha ha , kom til å tenke på den puppeforestillingen av Hege Skøyen og Kjersti ettellerannet. Husker ikke etternavnet :)

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Ha ha , kom til å tenke på den puppeforestillingen av hege Skøyen og Kjersti ettellerannet. Husker ikke etternavnet :)

Holmen. Et fantastisk nummer!! :D:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutes ago, morsan said:

Men veeeldig deilig, dah! #justsaying 

Har du noe som kan bekrefte den påstanden?

Anonymkode: f9bf3...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutes ago, morsan said:

Det skrives "noen"! ;) p

Jeg tar ikke bare andres ord for ting... c'mon, YOLO. ;)

Anonymkode: f9bf3...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungmenikkelovende?

Skal være.. Skal ikke være? Skjønner at noen har litt firkantet preferanser her! Jeg er ei godt trent jente på 25, med en normal fett prosent og ja- litt silikon. Jeg er forfengelig jeg! Men , jeg har ingen krav om hvordan en sexpartner eller en mannlig person skal se ut mens jeg blir tatt bakfra. Ja, menn er kanskje meg visuelle , men tviler på at jeg hadde tenkt negativt om en mann basert på hans kroppslige utseende asså. Det viktigste er å være frisk, ta vare på kroppen og bruke den som det verktøyet den er. Ingenting er mer sexy enn selvtillit. Kroppen degenereres jo med åra.. Men, er det så ille? Gleder meg til å bli en selvsikker og erfaren 40 åring med en kropp som har utforsket livets gode og vonde sider jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...