frosken

Endelig!

29 innlegg i emnet

5 minutter siden, frosken skrev:

Løypemaskiner:-) Noen av oss liker ferdiglagde skispor, mens andre liker å stabbe i løssnøen.

Og noen liker følelsen av urørt natur og lager helst sine egne spor :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, frosken skrev:

Løypemaskiner:-) Noen av oss liker ferdiglagde skispor, mens andre liker å stabbe i løssnøen.

Nåh, så det er ikke dette blomsterspråket. "Trikkeskinner" liksom eller, "snøen kommer igjen til helgen", "det kommer snømåkere", "min søster har falt i slalombakken ",,Stille snø i dag"

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Trine skrev:

Og noen liker følelsen av urørt natur og lager helst sine egne spor :)

Ja, det er jo nettopp de som liker å stabbe i snøen. Jeg vet om flere enn deg som vandrer av gårde utenfor løyper med fjellski og feller;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, frosken skrev:

Ja, det er jo nettopp de som liker å stabbe i snøen. Jeg vet om flere enn deg som vandrer av gårde utenfor løyper med fjellski og feller;-)

Aha, jeg syns stabbe hørtes så slitsomt ut, som om man sloss seg igjennom en jungel av snø og grantrær :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
37 minutter siden, cathlin skrev:

Nåh, så det er ikke dette blomsterspråket. "Trikkeskinner" liksom eller, "snøen kommer igjen til helgen", "det kommer snømåkere", "min søster har falt i slalombakken ",,Stille snø i dag"

Nei, med unntak av metaforen trikkeskinner, så holder vi på med et usedvanlig konkret språk i vår skiverden !

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
14 timer siden, cathlin skrev:

*flire*

(sånn i disse rettsakstider.... ;) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, cathlin skrev:

Hæ? Blomsterspråk skjønner jeg visst ingenting av. Trikkeskinner lærte jeg av en kompis som er like folkesky som meg, men som har rare ord for alt. Skjønner nesten ikke hva han prater om heller :D Men jeg så løypene og tenkte "ja, ser ut som trikkeskinner" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fantastiske skiforhold denne helgen :-) Akkurat nå skulle jeg ønsket meg en lang ferie i fjellheimen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse nysnø og fine forhold her også. Var på skitur i går, og er på vei ut nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå