Gå til innhold

Soving på dagtid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sover lenge, så en del av det som defineres som dag blir borte. Men sover aldri før natt igjen når jeg har stått opp.

Anonymkode: 574ab...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel ingenting.  Men jeg kan fint sovne på sofaen en times tid på ettermiddagen eller kvelden, uten at det går ut over nattesøvnen.

Forrige uke var litt spesiell på grunn av noe som skjedde hos noen nære venner. Det gikk veldig inn på meg, så da jeg hadde fri på onsdag, sov jeg i to timer på formiddagen, veldig tungt. Det skjer omtrent aldri ellers. I tillegg sov jeg en time seint på ettermiddagen den dagen, så det var tydelig at jeg trengte søvn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, InnlagtPåDOL said:

Alt for mye.

 

23 hours ago, innlagtonline said:

;) 

 

Dere er noen 'filurer' dere, vel.

Anonymkode: 87fde...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og si aldri på hverdagene, men det hender jeg "svimer av" en dupp midt på dagen i helgen dersom vi bare er hjemme og ikke har noe spesielt å gjøre. :) Skal dog ikke mye til før nattesøvnen ødelegges for min del så jeg prøver å unngå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er veldig sliten så hender det jeg må hvile/sove litt på ettermiddagen, men ikke for sent og for lenge. Sover da bedre på natta enn om jeg ikke gjør det. Blir jeg for sliten så sover jeg enda dårligere.

Tror jeg har prøvd alle varianter det går an å prøve for å sove best mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når den stor hendelsen skjedde sa terapeuten jeg gikk hos da at mange har ikke fastlege fordi jeg syntes det var rart at fastlegen ikke hadde en mer koordinerende rolle Tror mange går med udiagnostiserte ting uten å slippe til hos fastlegen fordi hun ikke har tid nok

Dette med stort søvnbehov helt spontant kan vel være symptom på også somatiske ting Jeg tror mye avfeies med uspesifiserte "psykiske"ting som ikke skulle vært sånn Det er et stort tankekors tenker jeg for ingen har jo noe tid å miste og kanskje når man kommer til er toget gått for pasienten stakkar

Anonymkode: a0db8...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...