Gå til innhold

Problemer med føttene.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Har problemer med føttene mine, den ene vet jeg jeg har en streng i og den stikker noen ganger. De opererte ut skruer og noe plate greier, men fikk ikke strengen ut. De sa jeg måtte komme tilbake hvis den plaget meg, men ikke søren om de får pirke i foten min igjen. Tok jo evigheten å bli bra. Og den andre foten låser seg, må presse den hardt mot bakken for at det skal gå over. Det er skikkelig vondt, og jeg tror jeg knakk den som barn men ble ikke tatt på røntgen. Foreldrene mine la is på, tror den var knekt for det tok lang tid å komme seg. Og jeg har jo erfaring med en knekt fot, det var likt. Og en fysioterapeuten sa "Hva har skjedd her" når han så foten, bare sa jeg tror jeg knakk den som liten. Så den er vel deformert,men hva kan jeg gjøre? Burde jeg ta røntgen av den foten? Og hva kan de gjøre? Kan vel ikke operere bort gamle brudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Det er bare det at noen ganger er det vondt å gå på dem, og det gjelder begge to. Men må vel leve med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er bare det at noen ganger er det vondt å gå på dem, og det gjelder begge to. Men må vel leve med det. 

Dette kan du snakke med fastlegen din om :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, frosken skrev:

Dette kan du snakke med fastlegen din om :-)

Ja kan jo det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...