Gå til innhold

Diffuse symptomer på hjerte og nyre


danny100

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

flere ganger daglig. svak til sterk og til svak puls.

Mellom 50-100? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, danny100 skrev:

Mellom 50-100? 

Føler at hjerteslagene føles svakere men hittil har dem ikke funnet noe selv om jegtil og med tok ultralyd og aekg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Blomsterfluen skrev:

mellom 60 til 130.

Det er ikke noe stor variasjon på pulstallet på meg . Men det som plager meg er at jeg kjenner hjerteslagene svakt i brystet og det er kronisk. Kjenner pulsslagene godt i håndleddet og i halsen da. Derfor selv om jeg tok ultralyd og aekg vil jeg spørre legen om en 24 ekg som kanskje registrerer i en uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, danny100 skrev:

Det er ikke noe stor variasjon på pulstallet på meg . Men det som plager meg er at jeg kjenner hjerteslagene svakt i brystet og det er kronisk. Kjenner pulsslagene godt i håndleddet og i halsen da. Derfor selv om jeg tok ultralyd og aekg vil jeg spørre legen om en 24 ekg som kanskje registrerer i en uke

ok. men da heter det sikkert 24 gange 7 ekg. 24 timers ekg er bare et døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. men da heter det sikkert 24 gange 7 ekg. 24 timers ekg er bare et døgn.

Ok . Tenker du at du har flimmerhjerte el noe du også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
4 timer siden, danny100 skrev:

Ok . Tenker du at du har flimmerhjerte el noe du også ?

ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide opptil 90 kg. Man er vel mer utsatt for diabetes da. Bare avogtil jeg har hatt pustebesvær anfall. Om det var pga hjerte eller andre ting vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, danny100 skrev:

Noen som gidder å svare her inne nå? 

Nei, disse hypokondertrådene er helt meningsløse.

Anonymkode: 71e97...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, danny100 skrev:

Hvis jeg stiller spørsmål som jeg vil ha konkrete svar til da ?? Skulle det være vanskelig ?

Poenget er at du aldri gir deg, du bare kverner om og om og om igjen på det samme. Det spiller ingen rolle hva du får til svar - du bare kverner på, det tar aldri slutt. Ta dette med legen din og slutt å spamme forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Poenget er at du aldri gir deg, du bare kverner om og om og om igjen på det samme. Det spiller ingen rolle hva du får til svar - du bare kverner på, det tar aldri slutt. Ta dette med legen din og slutt å spamme forumet.

Hva om vi finner en løsning om hva vi skal hypokondere eller dem som er syk til det motsatte er bevist ?? :):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, danny100 skrev:

Hva om vi finner en løsning om hva vi skal hypokondere eller dem som er syk til det motsatte er bevist ?? :):) 

Hypokonderens evige problem er at man aldri finner bevis for at man er frisk - kun for det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...