Gå til innhold

Hva betyr dette?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke det.

Anonymkode: 54b9c...648

Jo mange prosent av verdens befolkning har paranormale opplevelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå høres du ikke helt frisk ut selv.

Anonymkode: 54b9c...648

Akkurat! Fordi jeg ser ting som de er? At vi alle blir overvåket og utsatt for mindcontrol? At vi blir chipet? Alle blir kontrollert enten de vet det eller ei,eliten vil drepe mest mulig folk...mange. Men først gjør de folk syke så legemiddelindustrien kan tjene penger, makt og penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Akkurat! Fordi jeg ser ting som de er? At vi alle blir overvåket og utsatt for mindcontrol? At vi blir chipet? Alle blir kontrollert enten de vet det eller ei,eliten vil drepe mest mulig folk...mange. Men først gjør de folk syke så legemiddelindustrien kan tjene penger, makt og penger. 

Dette er vrangforestillinger.

Anonymkode: 54b9c...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Akkurat! Fordi jeg ser ting som de er? At vi alle blir overvåket og utsatt for mindcontrol? At vi blir chipet? Alle blir kontrollert enten de vet det eller ei,eliten vil drepe mest mulig folk...mange. Men først gjør de folk syke så legemiddelindustrien kan tjene penger, makt og penger. 

:unsure:

 

Dette er virkelig ikke friskt. Men hva hjelper det vel å skrive det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er vrangforestillinger.

Anonymkode: 54b9c...648

Ikke faen om det er! Det er metafysikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Xtra skrev:

:unsure:

 

Dette er virkelig ikke friskt. Men hva hjelper det vel å skrive det.

De har strålet meg i mange år, plaget meg. Hvorfor? Fordi jeg skal ta medisiner så legemiddelindustrien kan tjene penger? Nei nå ser jeg sannheten og de skal ikke tjene på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

De har strålet meg i mange år, plaget meg. Hvorfor? Fordi jeg skal ta medisiner så legemiddelindustrien kan tjene penger? Nei nå ser jeg sannheten og de skal ikke tjene på meg. 

Vrangforestillinger er et symptom, det vet du nok egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Xtra skrev:

Vrangforestillinger er et symptom, det vet du nok egentlig.

Vet folk kan se på det som vrangforestillinger og paranoia men det er det ikke!!! Er glad jeg har sykepleieren som faktisk er den første som IKKE kaller det psykose, det må da si deg noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vet folk kan se på det som vrangforestillinger og paranoia men det er det ikke!!! Er glad jeg har sykepleieren som faktisk er den første som IKKE kaller det psykose, det må da si deg noe? 

Nei egentlig ikke. En svale gjør ingen sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Xtra skrev:

Nei egentlig ikke. En svale gjør ingen sommer.

Hæ? 

Jeg mener iallefall at det forandrer mitt syn på ting, noen som virkelig har tro på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg hadde en psykolog på familivernkontoret, og verken før eller senere har jeg vært så dårlig som da. Jeg var også syltynn, hun observerte meg ikke som psykotisk. Og da bare lå jeg i sofaen eller sengen hele tiden, og hadde masse åndelige opplevelser. Hun hadde tro på meg og jeg gråt i ukevis når hun flyttet. Snakket også om ufo opplevelser!! Hadde også en kontakt da fra dagsenteret som syns det var spennende å snakke med meg, hun trodde selv på sånne ting. Så jo det finnes unntak! Da var ungene små, nå er de voksne og jeg kan endelig jobbe med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg hadde en psykolog på familivernkontoret, og verken før eller senere har jeg vært så dårlig som da. Jeg var også syltynn, hun observerte meg ikke som psykotisk. Og da bare lå jeg i sofaen eller sengen hele tiden, og hadde masse åndelige opplevelser. Hun hadde tro på meg og jeg gråt i ukevis når hun flyttet. Snakket også om ufo opplevelser!! Hadde også en kontakt da fra dagsenteret som syns det var spennende å snakke med meg, hun trodde selv på sånne ting. Så jo det finnes unntak! Da var ungene små, nå er de voksne og jeg kan endelig jobbe med dette.

Høres ut som den hjelpen du har fått ikke har vært helt god.

Anonymkode: 54b9c...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Vet folk kan se på det som vrangforestillinger og paranoia men det er det ikke!!! Er glad jeg har sykepleieren som faktisk er den første som IKKE kaller det psykose, det må da si deg noe? 

Hvorfor har man aldri klart å finne noen av disse chipene som folk går med? 

Anonymkode: 54b9c...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har man aldri klart å finne noen av disse chipene som folk går med? 

Anonymkode: 54b9c...648

Jo det har man klart, de brukte de/bruker de også på soldater. På femti tallet var de på størrelse med et riskorn, nå er de mindre enn et hårstrå. Så umulig å finne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som den hjelpen du har fått ikke har vært helt god.

Anonymkode: 54b9c...648

Og dette var gode mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Jo det har man klart, de brukte de/bruker de også på soldater. På femti tallet var de på størrelse med et riskorn, nå er de mindre enn et hårstrå. Så umulig å finne. 

De hadde så avanset, og liten, teknologi på 50-tallet. Har du noen seriøse linker?

Anonymkode: 54b9c...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stjernestøv skrev:

På femti tallet var de på størrelse med et riskorn, nå er de mindre enn et hårstrå. Så umulig å finne. 

Siden man kan identifisere nanopartikler, celler, DNA og gener kan man vel finne en chip også? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

De hadde så avanset, og liten, teknologi på 50-tallet. Har du noen seriøse linker?

Anonymkode: 54b9c...648

Du kan se på youtube om det Rauni Kilde sier..hun var lege. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kayia skrev:

Siden man kan identifisere nanopartikler, celler, DNA og gener kan man vel finne en chip også? ;) 

Det kan gi utslag i sånn maskin/røntgenapparat som er hos tannlegen, men det er umulig å spore den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...