Gå til innhold

Ser dere frem til de kommende valgkampdueller og valgkampstoff i media?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 minutter siden, Kayia skrev:

Mye kan tyde på at jeg ønsker det stikk motsatte av deg. 

Ja viktig å ikke være rasistisk, vil religiøse minioriteter kjønnslemleste barna sine må de jo få lov, ellers er en antisemittisk etc :) Jødehat å forby kjønnslemlestelse vil jeg si ;)  

Men gjerne vær mer spesifikk i hva du mener norge bør gjøre (kanskje vi er mer enige enn du tror) jeg mener f.eks at vi bør fly flyktningene inn med fly, (isteden for at de skal selge alt de eier og flykte i små gummibåter og risikere livet for å komme til det lovede land hvor religiøse minoriteter faktisk ikke blir forfulgt, selv om en skulle tro de ble det med disse avisoppslagene) så der er vi ihvertfall enige regner jeg med, men gjerne gi flere spesifikke eksmepler på gode løsninger for en bedre verden

Anonymkode: 31083...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
17 minutter siden, Kayia skrev:

Dette måtte jeg lese flere ganger for å prøve å forstå, men er fremdeles usikker på hva du mener og om jeg er enig :) Mener du at andre nasjoners utenrikspolitikk er mer spennende enn vår egen, eller påpeker du det samme som meg - nemlig at norsk utenrikspolitikk er usynlig i mediebildet, og derfor virker "uspennende"?

Har du forresten sett denne? https://tv.nrk.no/program/KOID24001416/dicaprio-foer-syndfloden

 

Jeg mener at Norge ikke har mye å bidra med i verden,  annet enn å sitte rolig i båten og gi bistand. EØS og NATO-medlemskap er potensielt interessant, men der er alle som betyr noe enige. 

Altså er utenrikspolitikken til USA, Israel, Kina, Frankrike etc mye mer spennende.

 

Takk for linken! Skal se den. :)

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags nazi pari er det?

Anonymkode: abdd0...786

Alliansen

http://www.dagbladet.no/nyheter/kritiserer-negre-og-joder-og-tror-partifeller-er-med-i-fryktet-nazigruppe/68555090

Vet ikke hva nazi-delen er da, men antar at siden han sa det var dumt av FRP å gå tilbake på forbudet mot kjønnslemlesting av barn (etter at Siv  snakket med non jøde-elite og gikk mot det partiets medlemmer stemte for) så regner jeg med at det er det de sikter til, jeg vil påstå at det er ganske stor forskjell på å gasse jøder, og å si til jødene det er ikke lovlig i norge å kjønnslemleste barna deres her, men de lærde har vel sikkert rett, hvem vet

Anonymkode: 31083...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, mariaflyfly skrev:

Ja og nei.

Jeg er usikker på hva jeg skal stemme denne gangen, og skal derfor følge med litt for å bli mitt mer opplyst.

Samtidig er jeg allerede lei av maset, især om skolepolitikk! Hadde jeg truffet kunnskapsministeren, skulle jeg taua ham etter slipset inn i klasserommet mitt og bundet ham fast ei ukes tid. Så kanskje det kom litt mer kvalifisert synsing fra den kanten etterpå. 

👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alliansen

http://www.dagbladet.no/nyheter/kritiserer-negre-og-joder-og-tror-partifeller-er-med-i-fryktet-nazigruppe/68555090

Vet ikke hva nazi-delen er da, men antar at siden han sa det var dumt av FRP å gå tilbake på forbudet mot kjønnslemlesting av barn (etter at Siv  snakket med non jøde-elite og gikk mot det partiets medlemmer stemte for) så regner jeg med at det er det de sikter til, jeg vil påstå at det er ganske stor forskjell på å gasse jøder, og å si til jødene det er ikke lovlig i norge å kjønnslemleste barna deres her, men de lærde har vel sikkert rett, hvem vet

Anonymkode: 31083...7d1

Nazist eller ikke, Lysglimt Johansen virker som en tullebukk. 

Ikke vits i bruke tid på sånne mikropartier.

Anonymkode: abdd0...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alliansen

http://www.dagbladet.no/nyheter/kritiserer-negre-og-joder-og-tror-partifeller-er-med-i-fryktet-nazigruppe/68555090

Vet ikke hva nazi-delen er da, men antar at siden han sa det var dumt av FRP å gå tilbake på forbudet mot kjønnslemlesting av barn (etter at Siv  snakket med non jøde-elite og gikk mot det partiets medlemmer stemte for) så regner jeg med at det er det de sikter til, jeg vil påstå at det er ganske stor forskjell på å gasse jøder, og å si til jødene det er ikke lovlig i norge å kjønnslemleste barna deres her, men de lærde har vel sikkert rett, hvem vet

Anonymkode: 31083...7d1

Lest litt på sidene deres nå. Ikke noe naziparti, men mye høyrepopulistisk grums som skepsis til klimaendringer, forbud mot islam, isolasjon og nei til internasjonalt samarbeid, motstand mot barnevernet, for alternativ hjemmeundervisning, og styrking av kristendommen. Og selvfølgelig imot formuesskatt, eiendomsskatt, bomringer og kutt i skatt på kapital og arbeid, men samtidlig styrking av helsevesenet og forsvaret. Hvor skal de ta pengene fra?

Anonymkode: abdd0...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det er litt rart å tenke på at det virker som at forutsetningen for å klare å følge med på mye er at man skal være så vell bevandret i retorikkens korridorer. Det er liksom trenden etter at vi har opplevet så mange grusomme hendelser i verden de seneste årene har jeg opplevelse av. 

Men det er ofte veldig interessant å høre hva man tenker i media. De mest populære programmene er vel mest fra hovedstaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...