Gå til innhold

Han hevdet at han er min eks og ville møte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, laban skrev:

Der burde historien tatt slutt. 

Har det falt deg inn at politiet kanskje har litt erfaring med typer som holder på sånn og har sett hva de kan finne på hvis det stadig blir nye ekstraomganger?  For all del, hold deg unna!

Ja da han kom tilbake sist gang etter det med politiet så burde jeg tatt avstand. Jeg gjorde det ikke fordi jeg var så psyket ned av at han hadde vært hos politiet uten å prate ut med meg. Jeg møtte han og så gjorde han det samme igjen. Gikk tilbake til politiet og anmeldte meg på nytt. Anmeldelsene ble henlagt. Politiet sa at de forsto at han selv bidro i det. Men at det var best at vi ikke hadde kontakt. Jeg tenkte at han mulig ville komme tilbake og nå er det en som forsøkte seg igjen og påstår at det er han.  

Jeg har problemer å forstå hva som er problemet hans. Hvorfor ville han ha en dramatisk slutt? Hvorfor driver han på sånn? Alt jeg ønsket var en verdigere slutt istedet for å ønske meg i fengsel / til helvete og han skulle ikke gi seg før jeg fikk et helvete osv. Forstår ikke slike typer. Er det gjort pga følelser og fordi han var i et forhold eller fordi han bare brukte meg eller hva ? Umulig å forstå. Jeg er forvirret. 

Men vil han ha en verdig avslutning eller prate så får han ta det via politiet eller advokat om han ikke tør å kontakte meg. 

Vet ikke hvorfor politiet ikke ville forsøke å få oss til å ta en verdig avslutnings prat istedet for alt det dramatiske. Vi var tross alt sammen i halvannet år. Forstår ikke hva som er problemet egentlig. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke uvanlig at man er misfornøyd med måten et forhold tok slutt på.  Hadde slutten på forholdet vært slik man ønsket er det antakelig bare fordi man selv var fullstendig ferdig med vedkommende.

 

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja da han kom tilbake sist gang etter det med politiet så burde jeg tatt avstand. Jeg gjorde det ikke fordi jeg var så psyket ned av at han hadde vært hos politiet uten å prate ut med meg. Jeg møtte han og så gjorde han det samme igjen. Gikk tilbake til politiet og anmeldte meg på nytt. Anmeldelsene ble henlagt. Politiet sa at de forsto at han selv bidro i det. Men at det var best at vi ikke hadde kontakt. Jeg tenkte at han mulig ville komme tilbake og nå er det en som forsøkte seg igjen og påstår at det er han.  

Jeg har problemer å forstå hva som er problemet hans. Hvorfor ville han ha en dramatisk slutt? Hvorfor driver han på sånn? Alt jeg ønsket var en verdigere slutt istedet for å ønske meg i fengsel / til helvete og han skulle ikke gi seg før jeg fikk et helvete osv. Forstår ikke slike typer. Er det gjort pga følelser og fordi han var i et forhold eller fordi han bare brukte meg eller hva ? Umulig å forstå. Jeg er forvirret. 

Men vil han ha en verdig avslutning eller prate så får han ta det via politiet eller advokat om han ikke tør å kontakte meg. 

 var tross alt sammen i halvannet år. Forstår ikke hva som er problemet egentlig. 

Anonymkode: 0def1...326

"Vet ikke hvorfor politiet ikke ville forsøke å få oss til å ta en verdig avslutnings prat istedet for alt det dramatiske. "

Det kan være fordi politiet vet om slike typer, som en annen her sier. 

Anonymkode: 03232...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har problemer å forstå hva som er problemet hans. Hvorfor ville han ha en dramatisk slutt? Hvorfor driver han på sånn? Alt jeg ønsket var en verdigere slutt istedet for å ønske meg i fengsel / til helvete og han skulle ikke gi seg før jeg fikk et helvete osv. Forstår ikke slike typer. Er det gjort pga følelser og fordi han var i et forhold eller fordi han bare brukte meg eller hva?

Spiller det noen rolle om han feiler noe som det er et navn på, eller om han bare er en dust? Ikke let etter noen forklaring som skyldes et normalt følelsesliv, man går ikke til politiet i slike situasjoner.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvorfor politiet ikke ville forsøke å få oss til å ta en verdig avslutningsprat i stedet for alt det dramatiske.

Det kan hende politiet har erfaringer du ikke har lyst til å få.  Hvis du får beskjed av politiet om at det best å la være å ha kontakt med en fyr, så følger du det rådet og er glad du kom deg unna.      

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har problemer å forstå hva som er problemet hans. Hvorfor ville han ha en dramatisk slutt? Hvorfor driver han på sånn? Alt jeg ønsket var en verdigere slutt istedet for å ønske meg i fengsel / til helvete og han skulle ikke gi seg før jeg fikk et helvete osv. Forstår ikke slike typer. Er det gjort pga følelser og fordi han var i et forhold eller fordi han bare brukte meg eller hva ? Umulig å forstå. Jeg er forvirret. 

Men vil han ha en verdig avslutning eller prate så får han ta det via politiet eller advokat om han ikke tør å kontakte meg. 

Vet ikke hvorfor politiet ikke ville forsøke å få oss til å ta en verdig avslutnings prat istedet for alt det dramatiske. Vi var tross alt sammen i halvannet år. Forstår ikke hva som er problemet egentlig. 

Anonymkode: 0def1...326

Jeg har lenge lurt litt på det med politianmeldelsen, men synes det virker mer klart nå. Han liker å lage mest mulig drama med seg selv i sentrum. Hvis han kan få litt uforpliktende sex underveis er det en bonus. Du kan nok bare glemme en "verdig" avslutning. Det krever en moden person i den andre enden.

 Når han kontakter deg anonymt er det fordi han ikke vil svekke anklagene mot deg. Han vil altså holde muligheten åpen for å anmelde deg flere ganger. Er ikke det riktig? Politiet kan ikke nekte dere å ha kontakt hvis begge vil. De gir bare gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje skrevet et papirbrev til ham eller sendt en blomst og spurt om det er ham som er dette nickprofil på nett hvis du vet hvor han nå bor.

Jeg er sikkert mye eldre enn deg men jeg ville vært veldig forsiktig. Har inntrykk av at så veldig mange mennesker i vår tid ikke vet helt hva de selv vil. Selv våre politikere som skal styre og stelle og representere oss alle virker sånn ofte synes jeg og man hører og ser så mye skummelt  og trist så jeg tror det er lurt å være forsiktig.

Å snakke gjennom hva som har vært er vel kanskje mer givende og innsiktstsslapende hos en terapaut eller en venn eller venninde som du vet du har en god relasjon til i dag og som du vet er der for deg.

Anonymkode: a0839...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg har lenge lurt litt på det med politianmeldelsen, men synes det virker mer klart nå. Han liker å lage mest mulig drama med seg selv i sentrum. Hvis han kan få litt uforpliktende sex underveis er det en bonus. Du kan nok bare glemme en "verdig" avslutning. Det krever en moden person i den andre enden.

 Når han kontakter deg anonymt er det fordi han ikke vil svekke anklagene mot deg. Han vil altså holde muligheten åpen for å anmelde deg flere ganger. Er ikke det riktig? Politiet kan ikke nekte dere å ha kontakt hvis begge vil. De gir bare gode råd.

Jeg hadde sutret litt for mye på meldinger han og fikk et besøksforbud. Årsaken til at jeg sendte meldingene var at han hadde behandlet meg veldig dårlig og sagt ord som var veldig sårende. Jeg burde ikke sutre. Han ignorerte meldingene. Politiet kom på døren, og sa at jeg var anmeldt, og ga meg besøksforbudet. Jeg sa til politiet at jeg tipper at han kommer til å forsøke å oppnå kontakt igjen, for fyren er jo helt sprø. De sa at det skulle han ikke gjøre. Rett etter at de var gått så ble jeg kontaktet av ukjent profil på nettet. Han spurte om jeg kunne gå på skype med han, så skulle jeg få se at det var han. Han ønsket å møte meg igjen. Jeg skrev tilbake at han vil jo ikke ha kontakt, hvorfor skal vi da prate. Han inviterte meg da på skype. Viste seg selv på cam, og ba meg møte han. Jeg var veldig svak for han og gikk ut å møtte han igjen flere ganger. Vi pratet helt hyggelig. Siste gangen så hadde vi sex, og så begynte han rett etterpå å ignorere meg. Jeg spurte han rett ut om han var uinteressert. Han skrev: nå begynner du igjen din sjalue kvinne. Du er en patetisk person. Så herved ignorerer jeg deg, og ønsker deg et helvete og til helvete. Jeg ble helt sjokket av å få dette på melding igjen. Jeg begynte å gnåle på meldinger om hvor lei meg jeg var. Fikk intens kjærlighetssorg. Han besvarte de ikke. Plutselig fikk jeg beskjed fra politiet at jeg var anmeldt på ny. Jeg forklarte hva som hadde skjedd. Og at det merkelige er at han spiller opp mine følelser på den måten han har gjort. Jeg viste også til meldinger mellom oss. Derretter ble det henlagt. Jeg skrev til han senere at jeg hadde vondt av måten det ble avsluttet på og spurte om vi kunne ta en prat å avslutte verdig. Da kom politiet på døren igjen med besøksforbud og sa at han ikke vil ha kontakt. Jeg forklarte at jeg ville bare ha en verdigere avslutning. Synd men han vil ikke det. Han vil ikke vite av deg igjen. Og hvis han gjør som sist og tar kontakt så må du bare si ifra til oss sa de, og gikk. 

Jeg sitter fremdeles med nedsigende følelser, og lurer på hvorfor det ble sånn... Og hvorfor han var så hatefull osv. Kunne ønske at han kunne gitt meg en siste prat slik at jeg ikke satt igjen med vonde følelser om dette. Men det vil han ikke. 

Når jeg skriver dette så er det gjerne fullt forståelig at jeg sliter med tiltro til menn etter dette. Jeg har ikke særlig troen etter dette på at noen kan elske meg. Men jeg håper det kommer seg. 

Når det nicket kontaktet meg ble jeg på en måte glad. Jeg håpet at det var han og at han ville prate ut og få en verdig avslutning, men hadde hatt et ønske om at han gjorde det med sitt fulle navn. Og ikke med et slik nickprofil. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg kunne ønske mest av alt : var at han ga meg en verdigere avslutning, for jeg sliter jo med tiltro til menn etter det. Sex og så dra til helvete og så politi. Det var ganske sårende å oppleve. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen er virkelig ikke god og han kjører et sykt spill. Det eneste måten du kan vinne dette spillet er Å IKKE LENGER DELTA I SPILLET!

Ikke svar på henvendelser, selv om du skulle ønske/håpe det er han og at "alt var bra" eller at du endelig skal få den avslutningen du ønsker. Hold deg unna. Legg han bak deg. Skyv bort tanker og grublerier. Han kan ikke ha mer makt over deg enn det du tillater han å ha. Brudd og alt drama rundt dette handler ikke om deg, men om han. Du har bare vært ekstremt uheldig som ble utsatt for en som han. Rett deg opp og tenk hvor heldig du er som kom deg unna. <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, morsan skrev:

Denne mannen er virkelig ikke god og han kjører et sykt spill. Det eneste måten du kan vinne dette spillet er Å IKKE LENGER DELTA I SPILLET!

Ikke svar på henvendelser, selv om du skulle ønske/håpe det er han og at "alt var bra" eller at du endelig skal få den avslutningen du ønsker. Hold deg unna. Legg han bak deg. Skyv bort tanker og grublerier. Han kan ikke ha mer makt over deg enn det du tillater han å ha. Brudd og alt drama rundt dette handler ikke om deg, men om han. Du har bare vært ekstremt uheldig som ble utsatt for en som han. Rett deg opp og tenk hvor heldig du er som kom deg unna. <3 

Det har vært en forferdelig påkjenning. Jeg orker ikke mer drama. Har hatt nok av det. Har barn å ta hensyn til. 

Det er kanskje ikke så rart at jeg har problemer med å få tiltro til menn pga det jeg har opplevd. Jeg er redd for at alle bare ser på meg som et midlertidig materiale og så er det bare å kaste meg som om jeg er et toalettpapir. .. Men jeg får bare forsøke å rette meg opp. Jeg gjorde isåfall det rette med å ikke gå ut å treffe han i dag. Kan være at denne gangen så er det en annen som gjemmer seg bak nicket og påstår at det er han. Hvem vet.. Men jeg har funnet ut at den fyren som jeg håpet på skulle gi meg en mer minneverdig avslutning aldri vil gi det. Enten så vil han bare bruke meg for sex, eller så vil han kaste meg. 

Takk for gode råd. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært en forferdelig påkjenning. Jeg orker ikke mer drama. Har hatt nok av det. Har barn å ta hensyn til. 

Det er kanskje ikke så rart at jeg har problemer med å få tiltro til menn pga det jeg har opplevd. Jeg er redd for at alle bare ser på meg som et midlertidig materiale og så er det bare å kaste meg som om jeg er et toalettpapir. .. Men jeg får bare forsøke å rette meg opp. Jeg gjorde isåfall det rette med å ikke gå ut å treffe han i dag. Kan være at denne gangen så er det en annen som gjemmer seg bak nicket og påstår at det er han. Hvem vet.. Men jeg har funnet ut at den fyren som jeg håpet på skulle gi meg en mer minneverdig avslutning aldri vil gi det. Enten så vil han bare bruke meg for sex, eller så vil han kaste meg. 

Takk for gode råd. 

Anonymkode: 0def1...326

Det er ikke noe rart at du har liten tiltro til menn etter dette. Heldigvis ser du det selv, så dette går seg til :) ønsker deg masse lykke til videre, håper du velger å gå videre i livet ditt og ikke se deg tilbake mere:) 

Anonymkode: 03232...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

har du sagt noe om eksen på dette nettstedet der han som hevder å være eks, er? Eller er det ikke noe du har sagt? Hvis du har snakket om han, så kan det jo være ett troll, da bør du allefall ikke møte han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært en forferdelig påkjenning. Jeg orker ikke mer drama. Har hatt nok av det. Har barn å ta hensyn til. 

Det er kanskje ikke så rart at jeg har problemer med å få tiltro til menn pga det jeg har opplevd. Jeg er redd for at alle bare ser på meg som et midlertidig materiale og så er det bare å kaste meg som om jeg er et toalettpapir. .. Men jeg får bare forsøke å rette meg opp. Jeg gjorde isåfall det rette med å ikke gå ut å treffe han i dag. Kan være at denne gangen så er det en annen som gjemmer seg bak nicket og påstår at det er han. Hvem vet.. Men jeg har funnet ut at den fyren som jeg håpet på skulle gi meg en mer minneverdig avslutning aldri vil gi det. Enten så vil han bare bruke meg for sex, eller så vil han kaste meg. 

Takk for gode råd. 

Anonymkode: 0def1...326

Det er ikke noe rart at du føler deg skadeskutt etter å ha vært utsatt for en mann som oppfører seg på den måten. Jeg er selvsagt ikke den rette til å sette diagnoser, men jeg får litt psykopat-vibber av det du forteller. Psykopater (og narsisister) kan påføre sine ofre dype emosjonelle sår. 

Men selv om det er fullt forståelig at du føler som du gjør, er det enormt viktig at nettopp DU SELV tar grep for å komme deg videre. Du må ikke sitte og vente på et slags "mirakel" som skal få deg ut av dette (like lite som du må vente på mirakelet at han plutselig oppfører seg anstendig og gir deg den avslutningen du hadde ønsket.) 

Enhver kan bli et offer for psykopater og narsissister. Det er IKKE deg det er noe galt med. Men enhver må (dessverre (?))) selv ta ansvar for å SLUTTE å være et offer. Om enn med profesjonell hjelp. Jeg ville ha begynt med å Google fram artikler (gjerne på engelsk, om du er komfortabel med det) om råd for veien videre. 

Du er verdt å elske! Du må bare jobbe med å ikke la han ha makt over deg. Han har makt over deg også uten at han vet det, ved at du sitter fast i tankemønstre som han har påført deg. 

Jeg ønsker deg all mulig lykke til! <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, morsan skrev:

Det er ikke noe rart at du føler deg skadeskutt etter å ha vært utsatt for en mann som oppfører seg på den måten. Jeg er selvsagt ikke den rette til å sette diagnoser, men jeg får litt psykopat-vibber av det du forteller. Psykopater (og narsisister) kan påføre sine ofre dype emosjonelle sår. 

Men selv om det er fullt forståelig at du føler som du gjør, er det enormt viktig at nettopp DU SELV tar grep for å komme deg videre. Du må ikke sitte og vente på et slags "mirakel" som skal få deg ut av dette (like lite som du må vente på mirakelet at han plutselig oppfører seg anstendig og gir deg den avslutningen du hadde ønsket.) 

Enhver kan bli et offer for psykopater og narsissister. Det er IKKE deg det er noe galt med. Men enhver må (dessverre (?))) selv ta ansvar for å SLUTTE å være et offer. Om enn med profesjonell hjelp. Jeg ville ha begynt med å Google fram artikler (gjerne på engelsk, om du er komfortabel med det) om råd for veien videre. 

Du er verdt å elske! Du må bare jobbe med å ikke la han ha makt over deg. Han har makt over deg også uten at han vet det, ved at du sitter fast i tankemønstre som han har påført deg. 

Jeg ønsker deg all mulig lykke til! <3 

Jeg sliter veldig med det. Er redd for å bli behandlet slik igjen av noen. Følte meg som et materiale, og ikke som et menneske. Det var som om jeg var bare noe som han brukte, for så å kaste det kynisk og følelsesløst bort som om jeg aldri hadde eksistert i livet hans. Ikke nok med det så var det sårt å ha brukt så mye tid med et menneske, som ikke kunne ta opp en diskusjon, og lager istedet drama. Tror enhver ville blitt såret om de hadde brukt mye tid på et menneske, for så at menneske ønsker deg til helvete og et helvete, og så vil det ikke si noe mer. Og dere hadde nettopp hygget dere, og kost dere sammen, og så får du en sånn mail når du kommer hjem. Når jeg klagde så var det bare å gå til politiet. Okey: jeg skulle ikke ha klaget over det. Men når han igjen tar kontakt via nick etter politiet og møter meg igjen, så er det jo ikke rart jeg ble forvirret når han gjør det samme igjen: kaster meg som om jeg er en skit, og truer med å fortelle hele verden om hvilke drittkjerring jeg er, og så går han tilbake til politiet. Han ville at politiet skulle fortelle meg at han var ikke interessert i å ha noe med meg å gjøre for resten av livet, og spurte politiet om de kunne ha en livslang avtale mellom oss. 

Det er godt at det ikke bare er meg som reagerer på den adferden. Begynte nesten å tro at det var normalt. 

Men takk for råd. Jeg vet at jeg har ikke sunt av å håpe på at han vil gi meg en verdigere slutt. Å gå på vent.. det er det jeg har gjort innimellom.. gått å ventet på at alt ville ordne seg mellom oss på nytt. Gått på vent kun for en verdigere avslutning. Jeg følte meg helt elendig med dette. Men jeg må ta å ikke la den profilen som har kontaktet meg på et annet forum som vi begge var på virke inn på meg. Jeg må bare ta å legge det dødt. Det hjelper ikke om det er han eller ikke han. Uansett så har min eks vært vemmelig, så det er ikke så rart at jeg har gått i grubleboksen.

Takker for gode råd... og jeg skal forsøke å være sterk nok til å koble det ut av hodet mitt. Jeg kan begynne å klandre meg selv, hate meg selv, og ha det helt forferdelig med dette. Så viktig for meg å forsøke å koble ut. Iblant har jeg vært bedre på det, men nå ramlet jeg litt tilbake. 

Tydeligvis så er det noen som er slik. Mulig det er derfor lurt å ikke snu seg tilbake. Han vil aldri forandre seg , og han er bare ute etter å enten bruke meg for sex eller kaste meg om han vil noe. Han tenker tydeligvis ikke på mine følelser selv om han har gråtet noen ganger før og sagt at han brydde seg sånn. Men han har jo også indikert det stikk motsatte. 

 

 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

har du sagt noe om eksen på dette nettstedet der han som hevder å være eks, er? Eller er det ikke noe du har sagt? Hvis du har snakket om han, så kan det jo være ett troll, da bør du allefall ikke møte han.

Han har vært der selv og fortalt om situasjonen mellom oss tidligere åpent ut for hele forumet. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja da han kom tilbake sist gang etter det med politiet så burde jeg tatt avstand. Jeg gjorde det ikke fordi jeg var så psyket ned av at han hadde vært hos politiet uten å prate ut med meg. Jeg møtte han og så gjorde han det samme igjen. Gikk tilbake til politiet og anmeldte meg på nytt. Anmeldelsene ble henlagt. Politiet sa at de forsto at han selv bidro i det. Men at det var best at vi ikke hadde kontakt. Jeg tenkte at han mulig ville komme tilbake og nå er det en som forsøkte seg igjen og påstår at det er han.  

Jeg har problemer å forstå hva som er problemet hans. Hvorfor ville han ha en dramatisk slutt? Hvorfor driver han på sånn? Alt jeg ønsket var en verdigere slutt istedet for å ønske meg i fengsel / til helvete og han skulle ikke gi seg før jeg fikk et helvete osv. Forstår ikke slike typer. Er det gjort pga følelser og fordi han var i et forhold eller fordi han bare brukte meg eller hva ? Umulig å forstå. Jeg er forvirret. 

Men vil han ha en verdig avslutning eller prate så får han ta det via politiet eller advokat om han ikke tør å kontakte meg. 

Vet ikke hvorfor politiet ikke ville forsøke å få oss til å ta en verdig avslutnings prat istedet for alt det dramatiske. Vi var tross alt sammen i halvannet år. Forstår ikke hva som er problemet egentlig. 

Anonymkode: 0def1...326

Her er dere to stykker som lager akkurat like mye drama begge to.

Du snakker om en verdig avslutning, men om jeg var deg ville jeg vært mer opptatt av min egen verdighet.

Du opptrer ikke spesielt verdig akkurat nå du heller. Du deltar i tullballet. 

Sett PUNKTUM nå og kom deg videre. 

 

Endret av Nicklusheletida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Her er dere to stykker som lager akkurat like mye drama begge to.

Du snakker om en verdig avslutning, men om jeg var deg ville jeg vært mer opptatt av min egen verdighet.

Du opptrer ikke spesielt verdig akkurat nå du heller. Du deltar i tullballet. 

Sett PUNKTUM nå og kom deg videre. 

 

Jeg hadde bare følelser. Og det var bare vondt da han kuttet ut uten å kunne prate skikkeig annet enn å si såre ord. Jeg burde ikke besvart at jeg ble lei meg for de ordene han ga. Og ignorert det, så det er jeg enig i. Men min side var ganske sår og vondt. Men jeg forsøkte som en annen bruker rådet meg om å søke på nettet lit tom hvordan "veien videre". Hvordan klare å legge det helt bak seg. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det viktigste er å tenke og tro at den mannen ikke har følelser for meg. Og at han ikke ønsker en verdig avslutning. Jeg har spurt om det: skrevet at jeg var glad i han , og tok det tungt. Men han ville ikke det. Derfor er det viktigere å tenke videre, og tenke at om han vil tilbake så vil han det kun for sex, og så kaste. Derfor viktig å bare tenke videre. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det viktigste er å tenke og tro at den mannen ikke har følelser for meg. Og at han ikke ønsker en verdig avslutning. Jeg har spurt om det: skrevet at jeg var glad i han , og tok det tungt. Men han ville ikke det. Derfor er det viktigere å tenke videre, og tenke at om han vil tilbake så vil han det kun for sex, og så kaste. Derfor viktig å bare tenke videre. 

Anonymkode: 0def1...326

Forstår det slik at du er desperat etter å få bekreftet at han har følelser for deg. 

Hva skal du med et eventuelt svar ? Hva skal svaret brukes til ? 

Du kan ikke satse fremtiden på denne mannen uansett om han har følelser eller ei, så et svar er noe du ikke vil ha noe nytte av. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...