Gå til innhold

Han hevdet at han er min eks og ville møte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Forstår det slik at du er desperat etter å få bekreftet at han har følelser for deg. 

Hva skal du med et eventuelt svar ? Hva skal svaret brukes til ? 

Du kan ikke satse fremtiden på denne mannen uansett om han har følelser eller ei, så et svar er noe du ikke vil ha noe nytte av. 

 

Han har gjort meg nok vondt. Så derfor velger jeg nå å snu ryggen til han for godt. Det han har gjort har vært så vondt at han fortjener ikke en tanke fra meg. 

Det spiller ingen rolle om han er det nicket eller ei. Han har ikke vist å verdsatt meg og da forteller det mer enn nok om at han ikke er noe å bry seg om eller med. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

En oppdatering i tråden: jeg var igjen inne på det forumet, og personen har kommet inn der mange ganger. Jeg er jo ikke sikker på at det er min eks, men han har tullet med meg før på samme måte der inne. Vedkommende kaller seg et jentenick, samme som meg men plusser på 2 bak navnet. Inviterer alle på forumet hjem på vin , og skriver området jeg bor i, men ikke hele adressen. Dette har skjedd ganske mange ganger i det siste. Personen ber meg ringe eksen min osv. Noen av de andre på forumet hentet moderator. Moderator sa at hun kunne si at det kan være min eks som driver på igjen, fordi ipen stammer fra  et innskrenket område, området som han bor i. 

Jeg kom litt over han, men når dette skjedde så ble det vanskeligere igjen. Jeg måtte inn på mailen min å se på våre siste meldinger til hveandre, og der ser jeg jo at han var vanskelig. Han sa at han ville ikke gi seg før jeg fikk et helvete osv. Jeg tenker at dette godt mulig kan være han. Jeg har pga måten det ble avsluttet på hele tiden snudd meg tilbake. Har aldri fått skikkelig fred. Men i juni / juli klarte jeg å legge det litt mer bak meg for så at minnene ble sterke og tankene om hva som skjedde kom tilbake. Jeg forsøker å leve normalt videre.

Det er lett å tenke at jeg er helt paranoid i denne situasjonen. Men situasjonen har vært ganske dramatisk for meg. Jeg kunne ikke annet enn å ønske at han ville ha en verdigere slutt, men det er jo ikke det han vil om han skal tulle med slike nick vel.. Men nå vet jeg jo ikke eksakt om det er han, selv om mistanken er der. Barnslige greier, men thats life. Må bare se fremover :) . 

Uansett : et svar får jeg nok aldri. Jeg forstår ikke alltid hvorfor jeg tar meg så nær av den fiendtlige avslutningen... 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg foreslår at du sletter de siste meldingene mellom dere. Det er ikke noe å samle på. 

Det høres ut som hr Dramaqueen er ute og lager drama igjen. Du bør ignorere det. Ikke gi noe form for svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg foreslår at du sletter de siste meldingene mellom dere. Det er ikke noe å samle på. 

Det høres ut som hr Dramaqueen er ute og lager drama igjen. Du bør ignorere det. Ikke gi noe form for svar. 

Det virker som om han er ute etter å sette meg i en felle. Og at han ønsker å lage drama. Måtte lese meldingene som han og jeg skrev til hveandre på slutten. Jeg viste de for en på forumet men uten å vise navn osv. Bare viste dialogen. Han reagerte kraftig på måten min eks har skrevet til meg på slutten. Han skriver veldig styggt om at han ønsker meg et helvete og vil ikke gi seg før jeg får et helvete. Han er ganske dominerende i meldingene. Tar full kontroll og styring. Mens man ser at jeg bare sitter å ber han om å roe ned og viser til mine følelser og hvor glad jeg er i han. Han virker igjen i skrivemåten til å "hoppe på hjerte mitt". Var ganske sykt å lese. .

Moderator skrev at ipen stammer fra hans området, dvs området det kommer fra ligger hvor hans leilighet er... innskrenket område. Men de kan ikke si nøyaktighet men omtrent. Det vil si at det med stor sannsynlighet er han. De har kastet han ut fra forumet mange ganger nå. 

I starten så de ikke alvoret men tilslutt så sa de at de så det. Han virker sinnslidelse. Og det kan virke som om han enten er psykopatisk eller at han har en alvorlig personlighetsforstyrrelse utifra hvordan han har skrevet og holdt på. 

Han har lekt med nick før og kontaktet meg for så å vise at det er han på cam når han fikk kontakt. Nå ber han meg ringe han. Og når jeg så på det som en felle og ikke vil gjøre det for jeg orker ikke bråk igjen..  så tar han å finner på mer og mer andre sprøe ting. Han har blitt verre og verre. Nå begynte han å invitere hele chatten på vin til meg og skrev nesten adressen men ikke hele. Itilegg så ber han folk møte meg ... leker dame nick men jeh gjenkjenner skrivemåten. Og det har de andre begynt å gjøre og. Itilegg så ba han meg ut på kaffe om dagen og sa han var eksen min. Han tar helt av hele tiden så jeg lurer på hva neste han finner på. Han ene brukeren som forsvarer meg skriver han skjellsord til osv. Han avslørte seg også med å skrive hva han sa da det ble slutt mellom oss og litt hva som skjedde. Så derfor tror jeg at det er han. Jeg tror uansett at fyren er helt psyko for han har oppført seg helt sykt og hensynsløst mot meg , uten at jeg nevner alt her. 

Jeg kunne ønske og håpe på en verdigere slutt med han. Men da måtte han ha gjort det på en ordentlig måte. Jeg savner han men jeg vet at jeg har gjort alt jeg kunne. Og at det er han som må gjøre ting ordentlig om han ville.. altså han kunne kontaktet meg på en riktigere måte og bedd oss prate. Eller fått en verdig slutt. Men han har jo aldri villet det. Så hvorfor skulle han da ville det nå ? Og å lage slike profiler hvor han bare plager med å invitere alle der inne på vin hos meg og nesten adressen min er jo feil måte å gjøre det på. 

Jeg håper at han ikke er ute etter å lage helvete slik som han sa... alle vemmelig ting må jeg bare ignorere. Leit at det skulle ende slik. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi har kommet frem til... meg og noen brukere der inne er at det virker som om han har et mål : ødelegge for meg og få alle imot meg. Han har sagt til meg tidligere at han skulle sende ut rykter til alle og få mennesker imot meg. Han vill presse meg å skrive innlegg på noen andre forumer og å skrive at jeg var en drittsekk mot han osv. Og unnskyld til han sin bruker på de forumene. Det virker som om han ønsker å håne meg. Og at han er veldig ute etter å negativisere meg og heve seg selv opp som kongen på den måten. Merkelig greie. Jeg har beholdt meldingene fra han som beviser om han lager mer bråk med politi osv. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vi har kommet frem til... meg og noen brukere der inne er at det virker som om han har et mål : ødelegge for meg og få alle imot meg. Han har sagt til meg tidligere at han skulle sende ut rykter til alle og få mennesker imot meg. Han vill presse meg å skrive innlegg på noen andre forumer og å skrive at jeg var en drittsekk mot han osv. Og unnskyld til han sin bruker på de forumene. Det virker som om han ønsker å håne meg. Og at han er veldig ute etter å negativisere meg og heve seg selv opp som kongen på den måten. Merkelig greie. Jeg har beholdt meldingene fra han som beviser om han lager mer bråk med politi osv. 

Anonymkode: 0def1...326

Hvorfor er du på dette forumet i det hele tatt? Kutt ut forumet, blokker ham på de media du kan og drit i ham. Så lenge du henger rundt på det forumet så har han makt over deg. Gi opp de rosenrøde drømmene om en verdig avslutningen, mannen er syk og ustabil (og farlig?), bare glem ham og være glad du kom deg unna! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Lillemus skrev:

Hvorfor er du på dette forumet i det hele tatt? Kutt ut forumet, blokker ham på de media du kan og drit i ham. Så lenge du henger rundt på det forumet så har han makt over deg. Gi opp de rosenrøde drømmene om en verdig avslutningen, mannen er syk og ustabil (og farlig?), bare glem ham og være glad du kom deg unna! 

Jeg er enig i at jeg bør bare kutte å gå på det forumet som han går på. Jeg prater med andre der inne, som er ganske hyggelige iblant. Men jeg er enig med deg i at å gå på det forumet bør jeg bare slutte med. 

Jeg ble ganske nyskjerrig på hva han ville, om han savnet meg, hvorfor han driver på som om han gjør, om han er ustabil, osv. Jeg må ærlig si at jeg ble nyskjerrig på å finne ut hva han ville Han har gjort det samme før, og da ville han ha sex igjen. 

Jeg må gi opp de "rosenrøde drømmene" om en verdigere avslutning. Jeg kunne egentlig tenke meg at han ikke var typen til en verdig avslutning utfra måten han er på. Han er en dominerende type, som elsker bdsm. Han blir tennt av å slå ganske så hardt, og påføre blåmerker og merker. Altså han er veldig opptatt av slike ting, og dermed så tror jeg at det har en sammenheng med oppførselen i etterkant og. Han har tilbudt meg tidligere mens vi var sammen, og ta med seg en hore fra byen, og hjem til meg for trekant. Først sa han at han aldri ville rørt en hore, men det dukket opp mer og mer ting som tydet på at han hadde holdt meg for løgn. Han virker helt sprø... så egentlig så har jeg hatt en følelse om at den mannen er ganske kald, og ikke vil ha noe verdig avslutning.. Samtidig er han veldig opptatt av å heve seg selv, og få folk til å tro at det er meg det er noe i veien med. Han har vært veldig å holde på slik. 

Og denne profilen som mulig vedkommende holder på med nå: det er helt sprøtt. Virker som en unge som er ute etter å bare drive tull. Og han har blitt verre og verre. Jeg må innse at det aldri vil bli en verdig avslutning med en slik type mann. 

Jeg vet ikke om han er farlig. Men han har vært farlig for meg, fordi jeg kunne fått skader av "leke-slagene" hans. Han likte å slå som lek, og slo meg så intenst hardt at det kunne ha skadet meg. Han påsto at han ikke hadde kontroll over hvor hardt han slo. Han løp etter kamera for å ta bilder av merker han påførte meg.  Dette sier mulig litt om hvorfor han har på slutten behandlet meg som han gjorde. Nei det var helt galskap fra ende til annen. 

Nei hele fyren er sprø!. Skal bare være glad for å ha kommet meg unna en sånn type. Selv om jeg savner det jeg ønsket at han skulle være: snill, og omtenksom. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at jeg bør bare kutte å gå på det forumet som han går på. Jeg prater med andre der inne, som er ganske hyggelige iblant. Men jeg er enig med deg i at å gå på det forumet bør jeg bare slutte med. 

Jeg ble ganske nyskjerrig på hva han ville, om han savnet meg, hvorfor han driver på som om han gjør, om han er ustabil, osv. Jeg må ærlig si at jeg ble nyskjerrig på å finne ut hva han ville Han har gjort det samme før, og da ville han ha sex igjen. 

Jeg må gi opp de "rosenrøde drømmene" om en verdigere avslutning. Jeg kunne egentlig tenke meg at han ikke var typen til en verdig avslutning utfra måten han er på. Han er en dominerende type, som elsker bdsm. Han blir tennt av å slå ganske så hardt, og påføre blåmerker og merker. Altså han er veldig opptatt av slike ting, og dermed så tror jeg at det har en sammenheng med oppførselen i etterkant og. Han har tilbudt meg tidligere mens vi var sammen, og ta med seg en hore fra byen, og hjem til meg for trekant. Først sa han at han aldri ville rørt en hore, men det dukket opp mer og mer ting som tydet på at han hadde holdt meg for løgn. Han virker helt sprø... så egentlig så har jeg hatt en følelse om at den mannen er ganske kald, og ikke vil ha noe verdig avslutning.. Samtidig er han veldig opptatt av å heve seg selv, og få folk til å tro at det er meg det er noe i veien med. Han har vært veldig å holde på slik. 

Og denne profilen som mulig vedkommende holder på med nå: det er helt sprøtt. Virker som en unge som er ute etter å bare drive tull. Og han har blitt verre og verre. Jeg må innse at det aldri vil bli en verdig avslutning med en slik type mann. 

Jeg vet ikke om han er farlig. Men han har vært farlig for meg, fordi jeg kunne fått skader av "leke-slagene" hans. Han likte å slå som lek, og slo meg så intenst hardt at det kunne ha skadet meg. Han påsto at han ikke hadde kontroll over hvor hardt han slo. Han løp etter kamera for å ta bilder av merker han påførte meg.  Dette sier mulig litt om hvorfor han har på slutten behandlet meg som han gjorde. Nei det var helt galskap fra ende til annen. 

Nei hele fyren er sprø!. Skal bare være glad for å ha kommet meg unna en sånn type. Selv om jeg savner det jeg ønsket at han skulle være: snill, og omtenksom. 

Anonymkode: 0def1...326

Hva f... er det du sier? Slo han deg også? Det var kanskje pakket inn som en slags "lek", men allikevel. Jeg har ikke erfaring med bdsm, men så vidt jeg vet er det LEK og ikke mishandling på ordentlig fordi den ene parten liker å slå den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gargamel skrev:

Hva f... er det du sier? Slo han deg også? Det var kanskje pakket inn som en slags "lek", men allikevel. Jeg har ikke erfaring med bdsm, men så vidt jeg vet er det LEK og ikke mishandling på ordentlig fordi den ene parten liker å slå den andre.

Han tennte på å slå ganske hardt. Han slo meg kjempehardt i skrittet. Noen ganger ble det så altfor hardt og vondt. Jeg sa at det var vondt, og da sluttet han med det. Men han fikk kick av å slå hardt. Slå hardt, påføre blåmerker og merker, og ta bilder av de. Bdsm er en lek. Var to ganger det kom uten at jeg var forberedt. Men de andre gangene var jeg jo med på det fordi jeg ville at han skulle bli tennt. Men det var måten han slo på. Det var intenst hardt. Og virket som om han ikke var klarte å regulere slagene selv. Jeg burde tatt avstand fra det. Men jeg var så forelsket... Men jeg så galskap i hele situasjonen egentlig. Han virker veldig kynisk ut på slutten, og mulig det har en sammenheng med personligheten hans og lystene hans. 

 

 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han tennte på å slå ganske hardt. Han slo meg kjempehardt i skrittet. Noen ganger ble det så altfor hardt og vondt. Jeg sa at det var vondt, og da sluttet han med det. Men han fikk kick av å slå hardt. Slå hardt, påføre blåmerker og merker, og ta bilder av de. Bdsm er en lek. Var to ganger det kom uten at jeg var forberedt. Men de andre gangene var jeg jo med på det fordi jeg ville at han skulle bli tennt. Men det var måten han slo på. Det var intenst hardt. Og virket som om han ikke var klarte å regulere slagene selv. Jeg burde tatt avstand fra det. Men jeg var så forelsket... Men jeg så galskap i hele situasjonen egentlig. Han virker veldig kynisk ut på slutten, og mulig det har en sammenheng med personligheten hans og lystene hans. 

 

 

Anonymkode: 0def1...326

Du skal være VELDIG glad for at du kom deg unna! Du kunne aldri hatt et godt forhold til denne mannen, og en "verdig" avslutning er ikke noe å tenke på.

 

Slett alle meldinger og unngå forum og andre møteplasser der du risikerer å møte på ham. Så vil han sakte komme på avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gargamel skrev:

Hva f... er det du sier? Slo han deg også? Det var kanskje pakket inn som en slags "lek", men allikevel. Jeg har ikke erfaring med bdsm, men så vidt jeg vet er det LEK og ikke mishandling på ordentlig fordi den ene parten liker å slå den andre.

Han fikk ereksjon av å slå. Sånn var det.  

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Xtra skrev:

Du skal være VELDIG glad for at du kom deg unna! Du kunne aldri hatt et godt forhold til denne mannen, og en "verdig" avslutning er ikke noe å tenke på.

 

Slett alle meldinger og unngå forum og andre møteplasser der du risikerer å møte på ham. Så vil han sakte komme på avstand.

Det er sant. Eneste jeg må gjøre er å unngå han. Jeg unngår bevisst steder som jeg vet at han kan befinne seg i det virkelige liv. Jeg unngår et annet forum som jeg vet at han er på. Og nå må jeg unngå det forumet som han lager drama på igjen også. Han er ikke ute etter en verdig avslutning. For hadde han vært det så ville han ikke laget så mye drama som han har gjort. Det eneste han gjorde var å enten lage drama, eller ville ha sex igjen. Ingen omtanke fra den "gården". 

Jeg ser at vi aldri kunne fått et godt forhold heller. Det er sant. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han fikk ereksjon av å slå. Sånn var det.  

Anonymkode: 0def1...326

Jeg vet ikke hva jeg skal si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Jeg vet ikke hva jeg skal si.

Nei ikke jeg heller. Det som jeg har lært er at et slikt forhold, med en slik type mann er ikke kjærlighet. Jeg følte meg som et materiale. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke jeg heller. Det som jeg har lært er at et slikt forhold, med en slik type mann er ikke kjærlighet. Jeg følte meg som et materiale. 

Anonymkode: 0def1...326

Ja du får bare være glad han ikke er ditt problem lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Gargamel skrev:

Ja du får bare være glad han ikke er ditt problem lenger.

Det er sant. Jeg får takke meg til at jeg er fri fra den problem-mannen. Han er umulig å forstå seg på. Og han har yppet seg nok. Første han gjorde da han ikke ville prate med meg mer denne gangen var å invitere damer med seg ut på fest mens han visste jeg fikk det med meg på et åpent forum. Han menger seg med ganske crazy, syke desperate damer etter det jeg har fått hørt og fått med seg. Var en som fortalte meg at hun ene venninnen han har er ikke riktig frisk. 

Jeg hadde ikke orket det der. Ønsker meg en stabil mann som bryr seg. Ikke en som bare gir faen eller ypper seg eller er ute etter å skape drama og helvete løs. Jeg skal virkelig være glad for å slippe unna han. 

Jeg tror han er tøff på nettet men ikke så tøff i virkeligheten. Så mest sannsynlig vil han sikkert ikke plage meg hvis jeg lar vær å gå innpå det forumet. Men jeg er ikke garantert en problemfri fremtid. Men jeg tror en sånn type som han gir seg fort. Virker som om han bare forsøker å være vemmelig når han kjeder seg. 

Vemmelig type. Og ikke en mann man kan stole på. Jeg tror at han er en psykopat. 

Nå ble han utestengt fra forumet men kommer mulig på igjen. Men jeg får bare holde unna alt som har med han å gjøre. :)

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Gargamel skrev:

Ja du får bare være glad han ikke er ditt problem lenger.

Utifra hva jeg forteller om han så regler jeg at de fleste andre også vil tenke at han er en psykopat / eller galen mann. Jeg har mange ganger forsøkt å unnskylde alt han har gjort men ser jo at det er noe jeg ikke kan tilgi når han ikke er i stand til å oppføre seg menneskelig. At moderator kunne se at ipen stammer fra området han befinner seg i kom ikke som en overraskelse. Jeg får bare holde avstand. Får håpe at han ikke fortsetter å invitere fremmede folk på vin til meg ;). Men heldigvis er det bare brukernicket og ikke hele adressen han deler. :)

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er han egentlig her med tydeligvis så god helse.

Er dere ikke redde for å miste masse god helse på alt merarbeidet det må være for dere begge.

Må være noen underliggende misforståelser i relasjonen deres eller kanskje hvordan så mange er i dag. De er på en måte også opptrer de plutselig helt annerledes og så blir partneren forvirret også har man det gående.

Tror det har med den stadig økte politiseringen av samfunnet vårt. Før var det noe felles - en type grunnfjell"- som liksom var et minste felles multiplum som altså ikke forsvant om man hadde ulike syn på et tema. Andre hadde også respekt om du ikke ønsket å snakke en masse om noe spesielt for eksempel tvisten med et nytt knippe pensjonskasser eller sånne ting.

Husker mine foreldre ble uenige om deling av en kylling en gang og den krangelen kom opp i sin fulle bredde når noe spisset seg til på noe måte.

Sånne såkalte forhold er rent helsetap tror jeg . Hørte en kvinnelig jurist som hevdet at kona satt som regel ribbet tilbake bare med noen pynteputer som ektefellen gjorde stort nummer av at hun hadde brakt inn i forholdet.

Sier jo bare alt. Bare si det er noe tull med telefonen hvis han skriver å spør hvorfor du ikke ringer. Sannsynligvis også sant med sånn mangel på ressurser som nå rir oss alle.

Jeg mener ikke å spøke med noe så alvorlig men man kan så lett miste helsa er bare min erfaring uten at noen mennesker er like ikke hva jeg mener.

Anonymkode: a0839...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er han egentlig her med tydeligvis så god helse.

1) Det er ikke DOL trådstarter beskriver, men et annet nettforum.  2) Det er friske folk også her på DOL.

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det har med den stadig økte politiseringen av samfunnet vårt. Før var det noe felles - en type grunnfjell - som liksom var et minste felles multiplum som altså ikke forsvant om man hadde ulike syn på et tema. Andre hadde også respekt om du ikke ønsket å snakke en masse om noe spesielt for eksempel tvisten med et nytt knippe pensjonskasser eller sånne ting.

Jeg synes det er drøyt å gi samfunnet skylden for at folk oppfører seg som den omtalte eksen i denne tråden gjør.  Sosiale media og at informasjon (om f.eks. bosted og telefonnumre) er så lett tilgjengelig, gjør det riktignok lettere å plage andre, men voksne folk har fortsatt ansvar for sin egen oppførsel.  Hva pensjonskasser eller andre samfunnstema har med saken å gjøre, forstår jeg ikke. 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånne såkalte forhold er rent helsetap tror jeg .

Total sett har enslige dårligere helse enn de som lever sammen med noen.  Men det er vanskelig å si om de er enslige pga. dårlig helse eller får helseproblemer fordi de lever alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:

1) Det er ikke DOL trådstarter beskriver, men et annet nettforum.  2) Det er friske folk også her på DOL.

Jeg synes det er drøyt å gi samfunnet skylden for at folk oppfører seg som den omtalte eksen i denne tråden gjør.  Sosiale media og at informasjon (om f.eks. bosted og telefonnumre) er så lett tilgjengelig, gjør det riktignok lettere å plage andre, men voksne folk har fortsatt ansvar for sin egen oppførsel.  Hva pensjonskasser eller andre samfunnstema har med saken å gjøre, forstår jeg ikke. 

Total sett har enslige dårligere helse enn de som lever sammen med noen.  Men det er vanskelig å si om de er enslige pga. dårlig helse eller får helseproblemer fordi de lever alene.

Jeg gikk lenge å klandret meg selv og trodde at det var meg som var unormal. Altså når det gjelder meg og eksen. Han fikk meg til å tro at det var meg som det var noe galt med. Etterhvert så begynte jeg å oppfatte at det var noe galt med hans oppførsel ovenfor meg. 

Det er helt forferdelig det som har skjedd i min verden, men kanskje andre ville takle en slik situasjon mye bedre. De hadde iallefall ikke latt det gå så langt som jeg gjorde, og jeg sliter med det i etterkant. Jeg kom over det litt, men så kom det tilbake når han tok kontakt igjen og begynte å tulle seg med ulike nick slik som han gjorde før. 

Årsaken til at han tuller seg med ulike nick kan være pga at han gikk til politiet tidligere mot meg. Han påsto at det var meg som trakaserte han. Han satt på et annet nettforum, som vi begge var på. Vi hadde nettppp hatt sex, og jeg trodde vi var venner igjen. Plutselig sier han det samme som før: at jeg er bare patetisk løgner, ber meg dra til helvete med meg, og ignorerer meg uten at jeg får prate om hva det går i. Jeg er inne på forumet som han er inne på og ser at han skriver om hvor grusom eks han har, og ber folk ut åpentlyst der inne på øl. Jeg sitter å gråter og ser dette for jeg er jo nydumpet på mail og vi har nettopp hatt sex.. samtidig så hadde vi hatt kontakt hver dag i halvannet år med regelmessige treff. Han blir sint på meg fordi jeg tar av med meldinger om hvor såret jeg var...Går til politiet med det. Det samme hadde skjedd et halvt år før det, og så på igjen med å gjøre det samme. Jeg får beskjed om at han ikke vil ha kontakt og at vi ikke skal kontakte hveandre igjen som sist. Og så sitter han på det forumet å skriver som om alt er helt topp og hvor dust jeg er som eks, osv. 

Jeg begynte å tro at jeg var et grusomt menneske. Jeg hatet meg selv. Jeg hatet meg selv fordi jeg ble lei meg for hans måte å avslutte på. Det hjalp ikke å spørre om en verdig avslutning. Da var det : til helvete med deg, og nå skal du i fengsel for din trakasering. Ikke send meg melding. Alle meldinger fra deg er trakassering. 

Etter at de nye profilene kontaktet meg så ble jeg stresset igjen. Jeg gikk igjennom mailer fra han og ser jo at han har vært ganske ufyselig mot meg. Og forstår jo at jeg kjørte meg selv i et hjørne der jeg ble skadeskutt. Jeg burde faktisk dumpet han og ikke akseptert hans oppførsel. 

Han er en type som skal heve seg selv opp for andre, og trampe meg flat. Men mest av alt så er jeg bare såret over at han måtte avslutte med fiendskap, og oppføre seg sånn. Jeg forstår ikke hva han vil oppnå. 

Huff.. nei jeg forstår det ikke. Men jeg mistanker som sagt at han var i et åpent forhold.. selv om det høres helt sykt ut. 

Nei nei,.. dette høres jo helt sprøtt ut bare jeg skal forklare... Høres jo ut som om det er meg som har klikket og diktet dette opp.. Det er sånn det høres ut. Men dette er bare helt sykt.. Hele historien er syk. Jeg bør bare slutte å ta det innover meg. Og være glad så lenge han ikke lager noen hindere i livet mitt. For det er det som det virker som om han forsøker å gjøre nå. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...