Gå til innhold

Jeg er ingenting verdt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøver å gjøre så godt jeg kan, men opplever bare andres irritasjon. Samme hva jeg gjør og ikke gjør så er det galt.

Anonymkode: a206e...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver å gjøre så godt jeg kan, men opplever bare andres irritasjon. Samme hva jeg gjør og ikke gjør så er det galt.

Anonymkode: a206e...e63

Hvem har lært deg at du ikke er verdt noe, deg selv eller andre? Hvem kan måle verdi? Klart du er verdifull, du er jo her på denne jorden og er unik. Og du er god nok akkurat som du er :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøver å gjøre så godt jeg kan, men opplever bare andres irritasjon. Samme hva jeg gjør og ikke gjør så er det galt.

Anonymkode: a206e...e63

Det er kanskje litt vanskelig å vite hva du vil vi skal svare på dette? Det stemmer selvfølgelig ikke at samme hva du gjør eller ikke gjør, så er det galt - men det har vel ikke så stor mening at vi her inne skriver det når vi ikke aner hva du har eller ikke har gjort. Det kan jo hende at du har gjort noe som andre misliker, uten at det er det samme som du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøver å gjøre så godt jeg kan, men opplever bare andres irritasjon. Samme hva jeg gjør og ikke gjør så er det galt.

Anonymkode: a206e...e63

Jeg har følt den følelsen og. Har den følelsen iblant men vet du hva : tenk sånn : du er verdifull som du er. Alle gjør feil. Og poenget er at det viktigste er å gjøre sitt beste. Man kan ikke annet. Ingen er mer verdifull enn deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frosken skrev:

Det er kanskje litt vanskelig å vite hva du vil vi skal svare på dette? Det stemmer selvfølgelig ikke at samme hva du gjør eller ikke gjør, så er det galt - men det har vel ikke så stor mening at vi her inne skriver det når vi ikke aner hva du har eller ikke har gjort. Det kan jo hende at du har gjort noe som andre misliker, uten at det er det samme som du skriver. 

Tror ikke det er så mye svar på det. Jeg vet ikke hvorfor jeg skrev det her.

Anonymkode: a206e...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er så mye svar på det. Jeg vet ikke hvorfor jeg skrev det her.

Anonymkode: a206e...e63

Det er lov å uttrykke følelser:-) Men vanskelig å svare deg på en meningsfylt måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, frosken skrev:

Det er lov å uttrykke følelser:-) Men vanskelig å svare deg på en meningsfylt måte. 

Jeg vet det. Det hadde vært enklere hvis jeg kunne skrive alt. Men så lenge dette er et åpent forum så blir det bare slik.

Anonymkode: a206e...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, BamseLiten skrev:

Du skriver som anonym Da, vi vet Jo ikke hvem du er.

Har du vokst opp i ett hjem hvor mye var negativt????

Jeg er ikke vokst opp i hjem med mye negativt.

Selv om ikke dere vet hvem jeg er, kan de som kjenner meg forstå det.

Anonymkode: a206e...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎22‎.‎08‎.‎2017 den 20.28, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det. Det hadde vært enklere hvis jeg kunne skrive alt. Men så lenge dette er et åpent forum så blir det bare slik.

Anonymkode: a206e...e63

Skjønner at det kan være vanskelig å finne en måte å skrive om det på som ikke er egnet til å bli gjenkjent av folk du kjenner og som kanskje også vet at du skriver på dol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke vokst opp i hjem med mye negativt.

Selv om ikke dere vet hvem jeg er, kan de som kjenner meg forstå det.

Anonymkode: a206e...e63

Jeg forstår deg godt. Jeg har selv mye tanker i hodet. I natt begynte jeg faktisk å drømme om tidligere opplevelser som fikk meg til å føle meg ingenting verdt. Men innerst inne vet jeg at jeg er masse verdt. 

Jeg er foreks redd for å involvere meg med menn. Var på en date. Han ville møtes igjen. Jeg sa at jeg og ville. Jeg ble syk på ekte og avlyste og sa at vi kunne heller møtes til helgen men ikke eksakt dag. Etter det så har jeg ikke hørt fra han. Jeg vil at han skal spørre om det går bra med meg siden jeg ble syk... vil ikke oppleve det samme som i forrige forhold der det var meg som sto for kontakten på meldinger. Nå vil jeg at han skal sende til meg. Ellers så sier jeg mulig ingenting til han igjen. Så hva sier det om meg? Jo jeg har erfaringer hvor jeg følte meg ikke verdsatt derfor vil jeg ikke begi meg ut der han ikke viser det... Livet er for dyrbart til det. 

Men uansett : alltid verdsette deg selv. Ikke tro at andre er bedre enn deg. For det er de nok ikke!. :) . Aldri skam deg over å være den du er. 

 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg ble syk på ekte og avlyste og sa at vi kunne heller møtes til helgen men ikke eksakt dag. Etter det så har jeg ikke hørt fra han. Jeg vil at han skal spørre om det går bra med meg siden jeg ble syk...

Om jeg var han hadde jeg garantert trodd at du ikke var interessert i møte meg igjen og bare bløffet om at du var syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lillemus skrev:

Om jeg var han hadde jeg garantert trodd at du ikke var interessert i møte meg igjen og bare bløffet om at du var syk. 

Jeg er klar over det. Men jeg hadde regnet med at han spurte spørsmål om hvordan det gikk. Men har ikke hørt et ord fra han ...  Jeg er litt tilbakeholden pga tidligere erfaringer.. Verner om meg selv slik at jeg ikke risker avvisninger. Men okey jeg hørte på deg og sendte han en melding. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om han kommer til å svare. De negative erfaringene bor i meg men jeg må som sagt drite litt i de for ellers så virker jeg jo bare uinteressert ut. Jeg har ikke rukket å blitt veldig interessert i den daten heller , men kan  jo forsøke å gå ut med han en gang til å se. Gi det en sjanse liksom. Men men vil han ikke treffe meg så vet jeg iallefall at han ville før jeg ble syk. :)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det er lett å la seg lure av alt stasj og plysj hos andre også. Sjelden alt er bare glamour hos noen synes jeg. Alt i dag er på eget ansvar er hva man så ofte hører i dag. Sjekker man for eksempel inn i en nødhavn eller gjestehavn er det på eget ansvar har jeg hørt.Sånn er kanskje livet også.

Men trendene skifter ofte raskt. Plutselig er det kanskje en selv som er etterspurt. Hvem vet.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...