Gå til innhold

Var sulten og spiste og nå angrer jeg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kjenner seg igjen?

 

Anonymkode: fb992...30b

Nei. Hvorfor skulle jeg ha dårlig samvittighet for å tilfredsstille et av kroppens viktigste og livsviktige behov? Man må ta ta vare på kroppen sin og gi den riktig drivstoff så den klarer å fungere skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde alle hatt det likt.

Hadde jeg ikke visst bedre så ville jeg beskrevet min mage som " Biafra mage". Håper ikke virker støtende på noen , men så vond kjennes det for meg tidvis. Orker ikke kaste opp i sjuk som jeg gjorde i ungdommen. Vet det ikke nytter og det leiter på hjertet. Til tross for at smertene ved matsmeltingen er så store at jeg må ty til Paracet.

Viond sirkel med evigvarende overvekt. I tidlig barndom var det helt motsatte problemet. Jeg ville ikke spise. Bare rart.Legenforstod ingenting stakkar.

Sånn kan ser være å ha et problematisk forhold til mat.

Ne skal det bare være.

 

Anonymkode: fb992...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må tenke litt på helsa si. 

Vil prøve å ikke spise mer enn jeg trenger mer fra i morgen.

Alt trenger man ikke av noe.😊

Anonymkode: fb992...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...