Gå til innhold

Bleie og voksen


Anonym03

Anbefalte innlegg

Hei lure på hva dere mener om dette. Jeg e 28 år og har ikke turt og si det til noen at jeg sliter med tissing. Derfor har gått å kjøpt drynight bleie 8-15 år i flere år.

 

hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville fått undersøkt om det finnes noen forklaring på hvorfor og om det kanskje kunne gjøres noe med. 

Anonymkode: c9e99...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym03 skrev:

Hei lure på hva dere mener om dette. Jeg e 28 år og har ikke turt og si det til noen at jeg sliter med tissing. Derfor har gått å kjøpt drynight bleie 8-15 år i flere år.

 

hva burde jeg gjøre?

Du burde gå til legen din og snakke med han om problemet ditt.

Anonymkode: 59aa3...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville fått undersøkt om det finnes noen forklaring på hvorfor og om det kanskje kunne gjøres noe med. 

Anonymkode: c9e99...4ce

Hvor burde jeg gå da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym03 skrev:

Hvor burde jeg gå da

Fastlegen så vil du bli henvist til urolog (?) på nærmeste sykehus og utredet nærmere der. :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kanuttius

Ta det med fastlegen. Det finnes medisiner som kan hjelpe men du bør også henvises til urolog for å sjekke hvorfor du ikke er tett. Feks kan klaffene i systemet virke dårlig og det kan opereres. Du kan også ha krav på å få bleier på blå resept, spør om du kan få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all svar jeg har fått her inne. Jeg er er en redd person for å snakke om sånne ting med andre. Men jeg må bare ta med sammen å få gjort det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...