Gå til innhold

Har du noe julegaveønske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er alltid veldig vanskelig å vite hva man skal ønske seg, synes jeg. Jeg har brukt å ha et notat på mobilen der jeg skriver ned ideer etterhvert som de dukker opp, for det like gjerne kan dukke opp en idé i mars som i november. "Problemet" nå er at det siste drøye året har vært store anledninger og tipsene er dermed litt "brukt opp"! :D

Noe som ofte er smart som gave til/fra voksne, synes jeg, er gaver som forbrukes: Vin, mat, parfyme, body lotion. Eller opplevelser, gjerne sammen med giveren. Eller ting som man kanskje ikke alltid unner seg selv, som f eks et dyrt skjerf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er vanskelig å kjøpe gaver til voksne. Har du noe julegaveønske?

Anonymkode: acb65...4c2

Jeg har ønsket meg en stor og flott ny fuglebok som nettopp kom i handelen fra kjæresten. :) Ellers pleier jeg ikke å komme med ønsker egentlig. Jentungen min er voldsomt kreativ og holder på å lage noe minatyrsaker som jeg sikler på til nissehuset mitt, men jeg tviler på at jeg får akkurat den siden jeg jo har sett den mange ganger. :D Men at hun lager noe til sin gamle mor er jeg 110% sikker på og det er alltid de gavene som gjør meg varmest om hjertet. :wub: Jeg blir glad for det aller meste jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid veldig glad for L'occitane-produkter. Og hvis jeg ikke får noe av det til jul, så kjøper jeg gave til meg selv i romjulen;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg flere ting, bla fotkrem og noe til å bruke i fotbad. Sengetøy og ny kjøkkenvekt. Er spent på hva datteren min har funnet på, hun har laget pakke kalender til meg i år :wub:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg tøfler og deler til et frokostservise jeg nylig har begynt å samle på. Ellers blir alltid bøker, vin, sjokolade, hudpleie- og badeprodukter høyt verdsatt  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg vesker, støvletter, ytterjakke og får alt sammen også. Her i gården vet vi stort sett hva vi får med hverandre til jul, men like kjekt å pakke opp likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...