Gå til innhold

Alkohol i julen?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
8 timer siden, Xtra skrev:

Samme her, eneste maten jeg kan drikke brus til er hamburger og pizza, om det er av fast-food-slaget. Da kompletterer smakene hverandre på en måte, men til ordentlig hamburger eller pizza vil jeg ha vin, øl eller vann.

Til pizza må det være skummet melk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Det er rart hvordan de samme temaene dukker opp år etter år etter år og at vi gamlingene fortsatt gidder å engasjere oss :D

Ja, vi biter på kroken hvert år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, påskelilje skrev:

Hahaha :D:D:D

Du er ikke den eneste som har ler av det, men min egen hjemmelagede pizza og iskald skummet melk til er fredagskos for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Du er ikke den eneste som har ler av det, men min egen hjemmelagede pizza og iskald skummet melk til er fredagskos for meg :)

Jeg er veldig glad i melk (skummet melk faktisk, etter at DU overtalte meg til å gå over til det for et par år siden), så jeg kunne sikkert ha likt det 😊 Men det er ikke det vi pleier å ha til pizza altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Du er ikke den eneste som har ler av det, men min egen hjemmelagede pizza og iskald skummet melk til er fredagskos for meg :)

En total digresjon:

Sitter i bilen og venter på at dattera skal bli ferdig på trening (treningssenter). Ser rett inn på dem. En av mennene trener i bar overkropp, og svetten siler.  Er ikke det litt ekkelt? Sikkert helt grei mann altså, men trodde det var obligatorisk å ha på tøy???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, påskelilje skrev:

En total digresjon:

Sitter i bilen og venter på at dattera skal bli ferdig på trening (treningssenter). Ser rett inn på dem. En av mennene trener i bar overkropp, og svetten siler.  Er ikke det litt ekkelt? Sikkert helt grei mann altså, men trodde det var obligatorisk å ha på tøy???

Jo, man skal i det minste ha en singlet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Til pizza må det være skummet melk :)

Har du prøvd ketsjup på grøt:D

Anonymkode: f99f8...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Til pizza må det være skummet melk :)

Til pizza skal det være iskald kokka, vel.

Anonymkode: d5d8d...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
27 minutter siden, påskelilje skrev:

En total digresjon:

Sitter i bilen og venter på at dattera skal bli ferdig på trening (treningssenter). Ser rett inn på dem. En av mennene trener i bar overkropp, og svetten siler.  Er ikke det litt ekkelt? Sikkert helt grei mann altså, men trodde det var obligatorisk å ha på tøy???

Det er påbudt der jeg trener. Gudskjelov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Gargamel skrev:

Det er påbudt der jeg trener. Gudskjelov.

Jeg spurte dattera hva hun syntes om det, men hun hadde ikke tenkt over det. 

Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, påskelilje skrev:

En total digresjon:

Sitter i bilen og venter på at dattera skal bli ferdig på trening (treningssenter). Ser rett inn på dem. En av mennene trener i bar overkropp, og svetten siler.  Er ikke det litt ekkelt? Sikkert helt grei mann altså, men trodde det var obligatorisk å ha på tøy???

På "mitt" treningssenter er det obligatorisk å ha på tøy, også nok tøy. Damene kan ikke ha på seg små topper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
1 time siden, påskelilje skrev:

En total digresjon:

Sitter i bilen og venter på at dattera skal bli ferdig på trening (treningssenter). Ser rett inn på dem. En av mennene trener i bar overkropp, og svetten siler.  Er ikke det litt ekkelt? Sikkert helt grei mann altså, men trodde det var obligatorisk å ha på tøy???

Tja, hva skal jeg si ? Det kommer  an på hvordan mannen ser ut i bar overkropp, tenker jeg :) En lekker kropp tåler å se svett ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, Xtra skrev:

Grøss! Noen må lære deg litt drikkekultur! 

Mulig det . Jeg må ha kald skummet melk til sjokoladekake også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Mulig det . Jeg må ha kald skummet melk til sjokoladekake også :)

Melk og sjokoladekake hører jo sammen da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Mulig det . Jeg må ha kald skummet melk til sjokoladekake også :)

Jeg drikker ikke melk til daglig, men til pepperkaker og arme riddere må det iskald melk til. Til pizza derimot, er det kun Coca Cola som duger. Rart, med sånne sære vaner! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.12.2017 den 18.52, stjernestøv skrev:

Er det mange som drikker alkohol i julen? Her har vi ikke pleid å gjøre det. 

Drikker ikke alkohol pga epilepsi. Hadde sikkert drukket hvis jeg ikke hadde hatt diagnosen. Det virker jo gøy! Å være litt full. I julen har det alltid vært servert alle typer alkohol. Selv med små og mindre små og ungdom tilstede. Spesielt en av søstrene mine blir ganske på en snurr. Men egne barn til stede. Vet ikke hvordan de reagerer, barna. Jeg ser det jo godt fordi jeg er edru. Og det er mye; kan jeg få en konjakk til, et glass rødvin til, mer akevitt takk! Men jeg tror ikke de andre, bortsett fra den ene søsteren min kan oppfattes fulle. Heller glade, de ler jo mer og høyere. Men så er det barna da, blir de utrygge som er en diskusjon som kommer opp hver jul. Tror kanskje heller ikke at forbruket i familien vår er veldig mye høyere enn hos mange andre. men registrerer at det er høyere enn her på DOL.

Men nå slipper min sønn og jeg alt pga sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Tja, hva skal jeg si ? Det kommer  an på hvordan mannen ser ut i bar overkropp, tenker jeg :) En lekker kropp tåler å se svett ut :)

Joda, men ikke inne på treningssenteret der svetten hans drypper overalt! :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, emilie321 skrev:

På "mitt" treningssenter er det obligatorisk å ha på tøy, også nok tøy. Damene kan ikke ha på seg små topper.

Fornuftig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...