Gå til innhold

Ang. Kasseapparater i butikk, hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Sliter fryktelig med sosial angst og har gått lenge uten arbeid. For meg er det en drøm å kunne jobbe , og da spesielt i en dagligvare. Problemet er bare at jeg er livredd for ikke å forstå kassen (vet at de fleste sier det er så lett) men for meg med sosial angst og sterk prestasjonangt , er det ikke så lett. Det er faktisk så gale at jeg har lurt på om jeg kunne kjøpe et slik moderne kassesystem og lært meg opp selv(hjemme). Høres ikke normalt ut nei, men jeg må kunne dette litt før jeg setter meg i en kasse 

Noen som har råd til meg, eller vet om det går an å kjøpe slikt apparat/leie

Anonymkode: a0c12...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elina777

Jeg var livredd for kassen selv, men har håndtert den på kafe og på fretex og det går greit, men jeg skjønner deg så godt.

 

tenk på venninna mi hun har jobbet i 10 år i butikker osv og bare trår til alene med helt nye kasser på stående fot, er så enkelt for henne for hun kan alle.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en Coop Mega med selvbetjente kasser der du bor, kan du starte med å handle der. Da får du draget på scanningen og veiingen.

Pengehåndteringen er ganske enkel nå som så mye ordnes via kort. Du har en erfaren person sammen med deg hele tiden mens du er under opplæring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Det er veldig lett å lære, det er intuitivt. 

 

Ikke noe vanskeligere enn å sjekke ut selv på Ikea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte steder har de sånn " selvbetjeningsløsning" det vil si kunden gjør alt selv uten hjelp eller kan få hjelp av vakter som går rundt. I Oslo er det en slik tror kiwi butikk ved Ringen kino. Det kan være en måte å gjøre seg kjent med " systemet".?

Anonymkode: 61850...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte steder har de sånn "selvbetjeningsløsning" det vil si kunden gjør alt selv uten hjelp eller kan få hjelp av vakter som går rundt.

Enig.  Coop Mega har flere sånne i Oslo, jeg vet ikke hvordan det er andre steder.  Det kan hende andre kjeder også har begynt med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du trenger ikke øve deg på forhånd hjemme iallfall. Du kommer fort inn i det, helt sikkert! Du kan jo også spørre om andre ansatte kan øve litt med deg før du begynner for fullt,det fikk jeg gjort når jeg jobbet på butikk. Folk er jo egentlig ganske forståelsesfulle og ok:) Du blir jo uansett ikke satt i kassen før du kan det meste vil jeg tro. Dessuten er det mye mer å gjøre i butikken enn å sitte i kassen. 

Anonymkode: 050d2...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg pm om du vil, så kan jeg dele erfaring med deg. Jeg var akkurat som deg, og jeg kunne i dag drevet egen dagligvarebutikk, så det er fullt mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...