Gå til innhold

Er Kvinneguiden et forum for butthurt snowflakes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 11.1.2018 den 1.13, AnonymBruker skrev:

Bidrar du selv da?

Anonymkode: 0f0ee...556

Ja om jeg føler jeg kan bidra med noe. 

Anonymkode: ede75...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er meningen med Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå-tråden? Hvem ER Hoppetaujenta?

Det er mye rart i våre dager.

Anonymkode: 0f0ee...556

Den synes jeg var en rar tråd også. Reagerte på den... altså "hvor er hoppetaujenta akkurat nå? ." Teit tråd.

Samt en tråd om hvilke brukere man kunne tenke seg å treffe for en kaffe osv. ... Man behøver vel ikke å offentliggjøre alt sånnt vel... Det er veldig lett å føle seg utenfor når man lager slike tråder som det. Men er helt akseptabelt, men husker at jeg synes at de var litt unødvendige. Ble lett grupperinger og favoriseringer av slikt.  Om jeg startet en tråd om "hvilke brukere dere kunne tenke dere en kopp kaffe med her inne", så tror jeg at noen kunne følt seg tilsidesatt og utenfor og derfor synes jeg at en slik tråd er unødvendig å skape med tanke på at det er trivelig at dette skal være et forum der alle føler seg vel og velkommen. Vet at jeg ikke er perfekt selv. Har startet teite tråder selv. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...