Gå til innhold

Krise-måling: Ap ville gjort sitt dårligste valg på 94 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror Ap over tid vil reise seg igjen slik de har gjort før, men det er fullt forståelig at det har gått hardt utover dem på meningsmålingene nå. 

Giske (og hans støttespillere) har emm skadet partiet ved at han hele tiden ser ut til å ha trodd at dette ikke var så farlig og at han kunne ri stormen av. Hadde han gått av allerede i desember hadde både han, familien hans og partiet sluppet dette hardkjøret de har hatt i ukene som fulgte. Men hans fall skyldes egen oppførsel - ikke heksejakt og utidig maktkamp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, morsan skrev:

Jeg tror Ap over tid vil reise seg igjen slik de har gjort før, men det er fullt forståelig at det har gått hardt utover dem på meningsmålingene nå. 

 

Det er jeg ikke så sikker på. Sosialdemokratene går tilbake i alle land over lengre tid, de fører en politikk folk ikke vil ha.  

Anonymkode: 76526...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På ‎11‎.‎01‎.‎2018 den 11.41, morsan skrev:

Jeg tror Ap over tid vil reise seg igjen slik de har gjort før, men det er fullt forståelig at det har gått hardt utover dem på meningsmålingene nå. 

Giske (og hans støttespillere) har emm skadet partiet ved at han hele tiden ser ut til å ha trodd at dette ikke var så farlig og at han kunne ri stormen av. Hadde han gått av allerede i desember hadde både han, familien hans og partiet sluppet dette hardkjøret de har hatt i ukene som fulgte. Men hans fall skyldes egen oppførsel - ikke heksejakt og utidig maktkamp. 

Ja, han har skyld i egen skjebne, men jeg tror ikke saken i seg selv ville skadd partiet så mye. Folk skjønner at ikke hele partiet har skyld i hva enkeltpersoner finner på.

Jeg mener at de som fortsatt er igjen i AP ikke etterlater noe solid inntrykk. Det var ingen "stø kurs" i den saken, for å si det mildt. Det er det som er problemet til AP. Støre burde insistert på å gjennomføre prosessen etter planen og parkert Hadja. Det var en gyllen sjanse til å markere seg som en fast klippe i kaoset. Jeg tror det er ganske bred forståelse for å ha en skikkelig prosess uansett hvor alvorlige saken er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg tror bare vi som samfunn har gjort som i mange andre sammenlignbare land. Vi har feilvurdert kriminalitetens styrke og ikke tatt høyde for alt det organiserte kriminelle i arbeidslivet. Og det er dårlig pr for alle partier. Det er  så mye ren kriminalitet også i våre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det er vel bare å konstatere at det er noe underlige greier de driver på med i politikken og at det meste knekker fra tid til annen. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...