Gå til innhold

Hudanalyse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her en dag tok jeg en hudanalyse på en hudpleiesalong. Det var gratis. Det skulle jeg aldri ha gjort, jeg trodde jeg skulle få beskjed om jeg hadde tørr hud, solskadet hud, tips om produkter osv. Jeg fikk fine resultater på alt utenom at denne teite hydananslysen fortalte meg også at jeg hadde veldig mye rynker for alderen og at min "hudalder" er ti år eldre enn jeg er. 

Jeg fikk sjokk!! Har aldri tenkt at jeg har spesielt mye rynker, litt linjer i panna, men det er normalt for alderen min. 

Har faktisk fått dårlig selvtillit etter dette og ser fryktelig godt rynkene mine nå. Hudpleieren sa jeg hadde veldig tørr hud da, så det kunne gi litt ekstra utslag på rynker på den maskinen. 

Etter meg var det en 15-åring som tok analyse.. Hun fikk et resultat som sa at huden hennes var 20 år. 

For det første: Bør de ikke opplyse kunder om at man får vite dette? Jeg hadde ikke bestilt time til analyse, gikk tilfeldigvis forbi, så at det var gratis og mye folk, tenkte det kunne være gøy. 

For det andre: Opplyse en 15-åring om at huden hennes er 5 år eldre enn henne? Hva kan ikke det gjøre med selvtilliten til en så ung jente når jeg fikk dårlig selvtillit av det, jeg er i 30-årene. Noen andre som har tatt slik analyse? 

Anonymkode: ee24d...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...