Gå til innhold

Dobbel regning på flytur....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg gikk regning fra klarna om flytur jeg hadde bestillt via Norwegian lavpriskalender. Det som skjedde var at jeg avbestillte før det var gått 3 timer turen først. Det sto at man får pengene tilbake om man avbestillte innen 24 timer. Men nå sitter jeg igjen med dobbel regning. Altså regning for turen jeg reiste på og turen jeg ikke dro på.. Har kontaktet klarna på mail. Hva mener dere om det? Noen som vet om jeg blir nødt å betale dobbelt siden jeg krysset av for betaling via klarna og ikke via kort. Er uansett "kjedelige greier. 

Anonymkode: 7a14e...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk regning fra klarna om flytur jeg hadde bestillt via Norwegian lavpriskalender. Det som skjedde var at jeg avbestillte før det var gått 3 timer turen først. Det sto at man får pengene tilbake om man avbestillte innen 24 timer. Men nå sitter jeg igjen med dobbel regning. Altså regning for turen jeg reiste på og turen jeg ikke dro på.. Har kontaktet klarna på mail. Hva mener dere om det? Noen som vet om jeg blir nødt å betale dobbelt siden jeg krysset av for betaling via klarna og ikke via kort. Er uansett "kjedelige greier. 

Anonymkode: 7a14e...7df

Er du sikker på at turen hadde 24-timers avbestillingsrett? Slike avbestillingsrettigheter er jo av og til tatt bort når det gjelder tilbudsturer. 

Dersom det var en avbestillingsrett, så skal det vanligvis ikke ha noe å si hvilken betalingsform som er valgt. 

Anonymkode: 5afb7...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser at Norwegian i en god del tilfeller sier man må avbestille pr telefon. Dersom du ringte dem, så skal du ikke betale for den første billetten, da er det bare en faktureringsfeil. 

Anonymkode: 5afb7...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at turen hadde 24-timers avbestillingsrett? Slike avbestillingsrettigheter er jo av og til tatt bort når det gjelder tilbudsturer. 

Dersom det var en avbestillingsrett, så skal det vanligvis ikke ha noe å si hvilken betalingsform som er valgt. 

Anonymkode: 5afb7...2c2

Det sto skrevet at jeg kunne avbestille innen 24 timer og da ville jeg få pengene tilbake. Men jeg vet ikke om det gjaldt bare kredittkort eller om det gjaldt faktura fra klarna også. 

Beløpet er kun på 4500 kroner som inkluderer to flybiletter tur/retur. Men  ufattelig kjedelig uansett. Skal gå innpå norwegian å  lese. 

Anonymkode: 7a14e...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det står følgende på norwegian sine sider : Jeg avbestillte før det var gått 4 timer etter opprinnelig kjøp. Men har fått regning på beløpet...

Avbestille LowFare, LowFare+ eller Premium

  • Det er gratis å avbestille innen 4 timer etter opprinnelig kjøp. Etter 4 timer er billetten ikke lenger refunderbar.

Anonymkode: 7a14e...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det står følgende på norwegian sine sider : Jeg avbestillte før det var gått 4 timer etter opprinnelig kjøp. Men har fått regning på beløpet...

Avbestille LowFare, LowFare+ eller Premium

  • Det er gratis å avbestille innen 4 timer etter opprinnelig kjøp. Etter 4 timer er billetten ikke lenger refunderbar.

Anonymkode: 7a14e...7df

Det står også: "På flyvninger til/fra USA får du pengene tilbake hvis du avbestiller innen 24 timer etter opprinnelig bestilling (gjelder kun hvis du har bestilt minst én uke før avreise). Ring kundeservice for å avbestille billetten."

 

 

Anonymkode: 5afb7...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...