Gå til innhold

Sex-spørsmål til irritasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er innlagt nå, og da jeg kom måtte jeg som vanlig fylle ut disse evinnelige skjemaene. Gjesp... Zzzz...

Første uka (dagen jeg ble innlagt) svarte jeg at jeg overhodet ikke hadde interesse for sex. Uka etter krysset jeg av i boksen for "uendret", fordi tingenes tilstand var det samme som sist. Jeg skjønner godt hva som menes, men jeg gadd ikke å svare ordentlig, fordi det spørsmålet irriterer meg noe grenseløst.

Da psykiateren snakket med meg og sjekket skjemaene jeg hadde fylt ut, kommenterte han det sex-greiene og lurte på om jeg nå var i en blandet tilstand siden jeg den ene uka hadde totalt fraværende interesse for sex, og den andre uka var det som det pleier (uendret) for meg. Da sa jeg det som det var, nemlig at det var uendret i forhold til svaret jeg gav forrige uke. lol

Anonymkode: 23424...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FjellOgDalar

Sånne skjemaer stinker. Er bedre å snakke skikkelig sammen rundt spørsmålene etter min mening, men jeg og skjemaer er bare ikke venner... Jeg har en tendens til å begynne å hyperanalysere så jeg kan bruke timevis på det andre kanskje bruker et kvarter på... Dette er jo et meget godt eksempel på hvor misvisende sånne skjemautfyllinger kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...