Gå til innhold

Hva skjer steg for steg med beltelegging


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan skjer det, noen som har opplevd det som vil dele? Hvor lenge lå du sånn? Var du redd? 

Anonymkode: f80e8...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er ondskapsfullt. 

Anonymkode: 4257a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan skjer det, noen som har opplevd det som vil dele? Hvor lenge lå du sånn? Var du redd? 

Anonymkode: f80e8...afc

Om jeg var redd? JA! De satte mannlig ansatt som fastvakt selvom de visste jeg hadde opplevd overgrep og derfor ikke tålte menn. De stramte så hardt at jeg fikk blåmerker og røde merker både her og der. Det hele var gjort med ondskapsfull intensjon da de fint kunne bare latt meg være. Jeg har aldri frivillig latt meg innlegge igjen etter dette. 

Anonymkode: 4257a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om jeg var redd? JA! De satte mannlig ansatt som fastvakt selvom de visste jeg hadde opplevd overgrep og derfor ikke tålte menn. De stramte så hardt at jeg fikk blåmerker og røde merker både her og der. Det hele var gjort med ondskapsfull intensjon da de fint kunne bare latt meg være. Jeg har aldri frivillig latt meg innlegge igjen etter dette. 

Anonymkode: 4257a...688

Er dette lov? Det er ondskapsfullt. Hvor lenge lå du sånn? Snakket noen med deg? Hvorfor måtte du ligge der? 

Anonymkode: f80e8...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det varierer sikkert litt fra situasjon til situasjon. Men for meg så gikk det omtrent slik: 
Jeg var på rommet mitt sammen med 2 personal og politiet.
En av dem av personalet utløste alarmen og det kom mange folk inn i rommet mitt etter kort tid.
Alle som var der tok hardt tak i meg og dro meg bort på sengen og nærmest slengte meg oppå sengen.
Ansiktet mitt ble trykt så hardt ned i madrassen at jeg følte det var vanskelig å puste, jeg forsøkte be dem stoppe (noe de naturligvis ikke gjorde. 
Så snudde de meg rundt på ett eller annet rart vis samtidig som de kommuniserte litt seg i mellom som for å få best mulig kontroll på meg. De sa ting som f.eks: "Jeg har kontroll på armene! Tor du må holde hardere på føttene!" eller slike lignende ting. 
Så festet de vel omtrentlig alle stroppene samtidig ved hjelp av hverandre mens jeg gjorde motstand (var redd, så derfor).
(Der er da en reim rundt hver fot og hver arm og rundt midjen om jeg ikke husker feil).
Når alt var festet så slapp de meg samtidig (telte ned fra 1,2,3) også forlot alle bortsett fra politiet og 2 ansatte som originalt var der rommet. 
Personalet og politiet strammet reimene så de satt veldig hardt følte jeg selv.
Så gikk en person og satte seg på en stol i døråpningen og snakket rolig til meg og forsøkte få meg til å roe ned mens resten av folkene forlot rommet mitt. 
Etter en stund kom det en lege på tilsyn for å spørre om hvordan jeg hadde det og sjekket også alle reimene og hvor hardt de var festet og at jeg hadde normal blodsirkulasjon og ja slikt.

Jeg aner egentlig ikke hvor lenge jeg lå der, for jeg hadde jo ingen klokke. Men kanskje 3-4 timer? Og ja, jeg var redd... 

Anonymkode: 51d97...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Marye skrev (2 minutter siden):

jeg husker ikke hvordan de klarte legge meg i reimene

 

Vet du hvorfor? Var du beruset eller ble de kanskje så traumatisk på en måte at du bare har blokkert det ut av hukommelsen din?

Anonymkode: 51d97...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vet du hvorfor? Var du beruset eller ble de kanskje så traumatisk på en måte at du bare har blokkert det ut av hukommelsen din?

Anonymkode: 51d97...b8a

jeg har en måneds blackout fordi jeg var så manisk at minnene ikke ble lagret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Marye skrev (Akkurat nå):

jeg har en måneds blackout fordi jeg var så manisk at minnene ikke ble lagret

Oj, såpass altså. Jeg var ikke klar over at man kunne få hukommelsestap ved mani.

Anonymkode: 51d97...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oj, såpass altså. Jeg var ikke klar over at man kunne få hukommelsestap ved mani.

Anonymkode: 51d97...b8a

Tror ikke det er manien som gir det, men medisinene man blir prakket på. 

Anonymkode: 4257a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det varierer sikkert litt fra situasjon til situasjon. Men for meg så gikk det omtrent slik: 
Jeg var på rommet mitt sammen med 2 personal og politiet.
En av dem av personalet utløste alarmen og det kom mange folk inn i rommet mitt etter kort tid.
Alle som var der tok hardt tak i meg og dro meg bort på sengen og nærmest slengte meg oppå sengen.
Ansiktet mitt ble trykt så hardt ned i madrassen at jeg følte det var vanskelig å puste, jeg forsøkte be dem stoppe (noe de naturligvis ikke gjorde. 
Så snudde de meg rundt på ett eller annet rart vis samtidig som de kommuniserte litt seg i mellom som for å få best mulig kontroll på meg. De sa ting som f.eks: "Jeg har kontroll på armene! Tor du må holde hardere på føttene!" eller slike lignende ting. 
Så festet de vel omtrentlig alle stroppene samtidig ved hjelp av hverandre mens jeg gjorde motstand (var redd, så derfor).
(Der er da en reim rundt hver fot og hver arm og rundt midjen om jeg ikke husker feil).
Når alt var festet så slapp de meg samtidig (telte ned fra 1,2,3) også forlot alle bortsett fra politiet og 2 ansatte som originalt var der rommet. 
Personalet og politiet strammet reimene så de satt veldig hardt følte jeg selv.
Så gikk en person og satte seg på en stol i døråpningen og snakket rolig til meg og forsøkte få meg til å roe ned mens resten av folkene forlot rommet mitt. 
Etter en stund kom det en lege på tilsyn for å spørre om hvordan jeg hadde det og sjekket også alle reimene og hvor hardt de var festet og at jeg hadde normal blodsirkulasjon og ja slikt.

Jeg aner egentlig ikke hvor lenge jeg lå der, for jeg hadde jo ingen klokke. Men kanskje 3-4 timer? Og ja, jeg var redd... 

Anonymkode: 51d97...b8a

Men hvorfor gjorde de det? Utagerte du? Slo du til noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor gjorde de det? Utagerte du? Slo du til noen?

Jeg forsøkte å komme meg vekk fra politiet fordi jeg var redd. Jeg utagerte ikke eller slo ikke til noen, jeg bare forsøkte å rive meg løs fra å bli holdt fast egentlig. 

Anonymkode: 51d97...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg forsøkte å komme meg vekk fra politiet fordi jeg var redd. Jeg utagerte ikke eller slo ikke til noen, jeg bare forsøkte å rive meg løs fra å bli holdt fast egentlig. 

Anonymkode: 51d97...b8a

Kunne det ikke blitt håndtert på noen annen måte enn beltelegging da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker

Jeg synes det er rart at ikke det har vært noen saker der ansatte i psykiatrien blir kidnappet og holdt fanget i belter, som hevn for det de gjør med pasientene. Men det kan jo ha skjedd uten at det har blitt kjent, eller at pasienter har tatt igjen på andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er rart at ikke det har vært noen saker der ansatte i psykiatrien blir kidnappet og holdt fanget i belter, som hevn for det de gjør med pasientene. Men det kan jo ha skjedd uten at det har blitt kjent, eller at pasienter har tatt igjen på andre måter.

Ja det har jeg også tenkt på at er rart. Også rart ingen har tvangsmedisinert de. Det er jo mange syke personer rundt omkring så er egentlig veldig rart ingen har tatt hevn. 

Hvordan mener du det kan ha skjedd uten at det har blitt kjent? 

Anonymkode: 4257a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Har jo vært hendelser der ansatte blir drapstruet, så blir politiet tilkalt for å holde vakt utenfor sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det har jeg også tenkt på at er rart. Også rart ingen har tvangsmedisinert de. Det er jo mange syke personer rundt omkring så er egentlig veldig rart ingen har tatt hevn. 

Hvordan mener du det kan ha skjedd uten at det har blitt kjent? 

Anonymkode: 4257a...688

Hvis man er sterk kan man jo få tak i sprøyta og sette den i skinka dems. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Hvis man er sterk kan man jo få tak i sprøyta og sette den i skinka dems. 😂

Tenk om de hadde lagd en film om det. At en pasient hadde tatt et skikkelig ninjaspark og satt sprøyta i ræva til de ansatte😅

Anonymkode: 4257a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan mener du det kan ha skjedd uten at det har blitt kjent?

Vi kan faktisk ikke vite alt som foregår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Vi kan faktisk ikke vite alt som foregår.

Ja det kan jo godt hende de ikke vil la oss vite om at en psykiater har blitt kidnappet. For da mister psykiateren sin autoritet fordi folk vil da skjønne at han må ha gjort noe uriktig mot en pasient. 

Anonymkode: 4257a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...