Gå til innhold

Hvor er @stjernestøv...


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Gjest Mina1
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Går greit det altså :) Virker som folk kjenner meg igjen selv om jeg skriver som anonym, de har lang erfaringer her inne. Men jeg har dårlig hukommelse ;)

Hehehe :D . Forstår deg stjernestøv. Men da kan ingen søke deg opp eller være sikker osv. Man er tryggere anonymt. Jeg har derfor begynt å anonymisere meg. Jeg ønsker jo ikke å føle meg gjenkjent... Man vet jo aldri om noen i omgangskretsen kjenner noe igjen om de surfer rundt...Så jepp jeg forsøker å være mest mulig anonym nå pga det. Men man kan jo egentlig være hvem som helst. Er mange folk i Norge. 

Men for mitt vedkommende så er jeg mer anonym nå med tanke på alt jeg har skrevet om som ikke fortjente å bli skrevet om. Det er på tide for meg å ta avstand fra alt dumt ,og starte nytt. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Hehehe :D . Forstår deg stjernestøv. Men da kan ingen søke deg opp eller være sikker osv. Man er tryggere anonymt. Jeg har derfor begynt å anonymisere meg. Jeg ønsker jo ikke å føle meg gjenkjent... Man vet jo aldri om noen i omgangskretsen kjenner noe igjen om de surfer rundt...Så jepp jeg forsøker å være mest mulig anonym nå pga det. Men man kan jo egentlig være hvem som helst. Er mange folk i Norge. 

Men for mitt vedkommende så er jeg mer anonym nå med tanke på alt jeg har skrevet om som ikke fortjente å bli skrevet om. 

Ja det kan jo være lurt å være anonym noen ganger, minn sønn fant jo innlegg her inne som jeg hadde skrevet om han i undommen. Det må være mamma tenkte han, og det var det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det kan jo være lurt å være anonym noen ganger, minn sønn fant jo innlegg her inne som jeg hadde skrevet om han i undommen. Det må være mamma tenkte han, og det var det. 

Samme her. Datteren min har funnet innlegg som hun trodde at jeg kunne ha skrevet fordi hun gjenkjente dem .Det var ikke her inne men på andre forum. Men hun sier at det gjør ikke noe,men at hun synes at det ble skrevet så mye dumt på forumer og det virker som om det er folk med problemer som skriver ..Og jeg er faktisk litt enig. Man skriver fordi man har litt problemer med seg selv gjerne... Iallefall så har jeg gjort det i perioder. Iblant er det litt gøy og, men iblant så blir det for dumt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Samme her. Datteren min har funnet innlegg som hun trodde at jeg kunne ha skrevet fordi hun gjenkjente dem .Det var ikke her inne men på andre forum. Men hun sier at det gjør ikke noe,men at hun synes at det ble skrevet så mye dumt på forumer og det virker som om det er folk med problemer som skriver ..Og jeg er faktisk litt enig. Man skriver fordi man har litt problemer med seg selv gjerne... Iallefall så har jeg gjort det i perioder. Iblant er det litt gøy og, men iblant så blir det for dumt. 

Litt rart når de finner ut av det, men han sa det var greit han også. Jeg har skrevet mye her inne, bryr meg ikke om folk kjenner meg igjen. Jeg er den jeg er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, laban skrev:

Tro bare ikke at ingen kjenner deg igjen. Men det er selvsagt helt greit at du skriver anonymt.

Selv jeg kjenner igjen Mina1 når hun skriver anonymt :lol: Det er ikke mange her jeg hadde vært sikker på å kjenne igjen som anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
12 timer siden, Trine skrev:

Selv jeg kjenner igjen Mina1 når hun skriver anonymt :lol: Det er ikke mange her jeg hadde vært sikker på å kjenne igjen som anonym.

Tydeligvis skiller jeg meg ut i massen :D . Og er jo litt morro det og, får man si ;) . Altså for å trekke frem det positive :D 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mina1

Resultat av tråden  : Vi har funnet ut at @stjernestøv har det bra. Og at hun er her fortsatt som anonym bruker. Vi var helt tydelig flere som reagerte på at hun var forsvunnet ;) Men hun er her. :D .

Dere: jeg hatet hoppetautråden på kg.. hvor er hoppetaujenta, og så er det meg som starter hvor er stjernestøv-tråd her nå. Men men var jo litt kult og. Og morsomt å høre at vi alle kan gjemme oss litt iblant, og at folk kan lure på hvor man blir av haha. 

Gjemselleken ;) . Jeg skriver mer anonymt om jeg skriver noe fremover og. Mener det er sunnere fordi man anonymiseres mer uansett. Og det er ikke bra å sitte på slike forum og bare skrive alt mulig rett ut. Jeg tror at i noen omstendigheter så er det ikke sunt. Men hvis det er en treningstråd eller hyggeligere tråd så kan det være kjekt. Det er ikke alle typer diskusjoner / emner som egentlig hører hjemme i et offentlig forum.Bedre å holde det for seg selv og heller ta det opp andre steder om det er noe. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...