Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har blitt rasistisk plaget av en gutt på skolen, en stund nå. det hele begynte med at han var interessert i meg,men så aviste jeg han.. etter det har han sett stygt på meg og slengt en del stygge kommentarer bla "jævla neger" "stygge innvandrer" e.l..

selv om jeg, venner og andre har prøvd å forklare for han hvor dumme og usanne kommentarene hans er , så slutter han ikke.

Lærere har også tatt det opp med han, da slutta han ei lita stund,men så begynte han på igjen.

Jeg har sagt fra til foreldrene mine, og nå vil de snakke med han. Jeg synes dette er flaut... men jeg er også ganske lei av å høre ekle kommentarer hver gang jeg paserer han på skolen:(

Noen her som har vært i lignende situasjon?

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100022-flauts/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym og anonym fru blom

Hei!

Om jeg ikke akuratt har vært oppe i samme situajon, har jeg vært i situasjoner med mange like pnkt.

Nå skal de sies at jeg nå er blitt endel eldre, og sikkert fortrengt endel av det som faktisk var.........

Husker at vi (mine foreldre), tok opp mitt problem på ett foreldremøte, og etter det ble det ett foreldre og barn informasjon om mitt problem (barn av homofil). Dette gikk ut på fakta og myter. Etter dette stoppet alt, det jeg før så på som meget vondt.

Ingen sa så mye som et vondt ord, og temaet var heller ikke lenger tabu.

Det finnes mange svar og mange løsninger.

Dette hjalp i alle fall for meg:)

Håper alt ordner seg:)

Vennlig hilsen en som velger og være anonym (på en måte;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100022-flauts/#findComment-567130
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...