Gå til innhold

Hva med fast adopsjonstreff?(stavangerområdet)

Anbefalte innlegg

Mange(andre grupper) har faste dager hvor de møtes her og der, hadde det ikke vært hyggelig med et fast møtested en til to ganger i mnd, til fast tid, også kan de som har anledning gå dit for å treffes iblant uten at det er påmelding, middag osv ? Kan jo f.eks ha 1.mandag i mnd og tredje torsdag eller lignende, for ofte passer det ikke den ene dagen men en annen er ok. Dette er bare et forslag, men jeg vil gjerne høre hva dere andre mener...

Fortsetter under...

Anbefales med fast treff!

Jeg hadde hjemme hos meg i går. Det var 14 barn med forelddre her og rimelig høyt støynivå. Kjempehyggelig!

Nå fremover på sommeren skal vi møtes ute i en park, helt uformelt, alle tar med egen matpakke.

Om vinteren er det enklest å være inne hos noen.

her i Vestfold er det informasjonsansvarlig i VB/AF som sørger å gi beskjed til nye og sender ut på mail.

I går var NRK her og det ble vist i lokalsendingen for Buskerud/Vestfold/Telemark. Det kommer sikkert i reprise på NRK1 nå rundt middagstider..

Lykke til med å få igang fast treff. Det er kjempetrivelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...