Gå til innhold

Min datter på 15 år mottar og skriver grove sms

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

16

• Ulv I Faarikaal

6

• Angela1365380318

2

• molli

1

Gjest sjokka

Til alle, takk for positive og negative svar. Det eneste jeg vil er at det går bra med datteren min. Etter min mening er hun et barn og er umoden for alderen. Hun er ikke bare sammen med den ene mannen/gutten heller. Hun forteller aldri noe og hun tar ikke venner hjem. Har vi ikke grunn til å reagere og hvordan skal vi få vite ting? Hun er lyver mye og har et uryddig liv. Vi har prøvd mange ting for at hun skal ha det bra, men hun blir aldri fornøyd. Kanskje noen der ute vil overta denne rollen for oss, som har så gode svar å komme med? Det er ikke bare denne situasjonen som er bekymrings full. Har hatt en tenåring tidligere som gikk mye greiere, så erfaring har vi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...