freshte Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Nå er det over tre uker siden vi skrev under og leverte sos.rapporten tilbake til barnevernet. Har ikke fått melding om at søknaden er sendt BUFA. Hva bruker bv tiden til nå da? Er det ikke bare å sende den avgårde? Og jeg som syntes det gikk relativt raskt i begynnelsen... men nå er det gått 4 mnd tilsammen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100256-hvor-lenge/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fru undrene Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Heisann. Vi opplevde akkurat det samme. Jeg gikk i postkassen i nesten tre uker uten at noe skjedde. Til slutt ringte jeg vår sos. kurator og spurte rett ut om de hadde mottatt våre papirer. Det hadde hun ikke, selv om de for lengst skulle vært hos dem. Hun sa hun skulle leite litt, og jeg ringte opp igjen dagen etter, da hadde de dukket opp. Var lagt på feil kontor. Da ble det fart i sakene, og papirerne ble sendt til BUFA samme dag. Vi fikk brev fra BUFA i forrige uke om at de hadde mottatt dem, så da er jo alt greit. Ring dem og spør om alt er i orden med papirene. Adopsjon er jo bare en liten brøk del av det bv driver med, og for dem sikkert ikke noe "hastesak", men for oss bråhast..... Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100256-hvor-lenge/#findComment-568382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
freshte Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Heisann. Vi opplevde akkurat det samme. Jeg gikk i postkassen i nesten tre uker uten at noe skjedde. Til slutt ringte jeg vår sos. kurator og spurte rett ut om de hadde mottatt våre papirer. Det hadde hun ikke, selv om de for lengst skulle vært hos dem. Hun sa hun skulle leite litt, og jeg ringte opp igjen dagen etter, da hadde de dukket opp. Var lagt på feil kontor. Da ble det fart i sakene, og papirerne ble sendt til BUFA samme dag. Vi fikk brev fra BUFA i forrige uke om at de hadde mottatt dem, så da er jo alt greit. Ring dem og spør om alt er i orden med papirene. Adopsjon er jo bare en liten brøk del av det bv driver med, og for dem sikkert ikke noe "hastesak", men for oss bråhast..... Lykke til Takk for rådet, jeg hadde ikke tenkt på at de ikke har fått papirene ettersom jeg leverte dem personlig. Men ikke til vår saksbehandler selvfølgelig... Dette skjedde da jeg søkte trygdekontoret om refusjon av utgifter til ivf-behandking og medikamenter. Leverte søknadene personlig og sa tydelig ifra hvilke papirer som skulle til hvem. Da det hadde gått noen måneder begynte jeg å etterlyse svar, og det viste seg at den ene søknaden hadde havnet på feil trygdekontor og arkivert der. Det som forundrer meg er hvorfor noen som mottar søknader etc. som helt tydelig skal til noen annen ikke forsøker å levere de til riktig sted/person? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100256-hvor-lenge/#findComment-569032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.