Gå til innhold

hvorfor så mye rot?

Anbefalte innlegg

Gjest fru undrene

Etter lang venting i kø hos bv, kom vi omsider til, rapportskrivingen gikk relativt smertefritt, men så ble den rotet bort hos bv, før de fant den igjen og kunne sende den til BUFA. Vi har bruk mye krefter( som alle andre) på å samle alle papirene så alt skulle være i orden.... Men likevel får vi mesteparten av papirene i retur fra BUFA. Enten var de for gamle, eller så var de ikke stemplet godt nok ( vi brukte et avskrivningsbyrå) Tenkte kanskje de hos bv kunne veiledet oss i denne prosessen, søknad om adopsjon var ikke en gang sendt med!!!!! Vi ringte sos kontoret, bare for å si det og for å si at vi kom ned til dem og de fikk stemple våre pairer så vi var sikker på et det er greit. Tror du ikke de også hadde fått papirene i retur????? Alle sidene i en rapport skal visst stemples med deres stempel og det var ikke gjort......

Så blir vi vel bakerst i køen når vi endelig får orden på alt.............er det mulig???

Et lite hjertesukk bare......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100271-hvorfor-s%C3%A5-mye-rot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vi ventet på vårt barn og papirene ble sendt frem-og-tilbake og stempler manglet og papirer var for gamle etc, ble jeg også helt perpleks.

Mannen min trøstet meg da med at dette må få ta den tiden det tar, slik at vi får det barnet som er ment for oss. En mager trøst der og da, men jeg er himla glad at vi fikk godkjennelse akkurat da vi gjorde og at vårt barn derfor ble akkurat vårt barn og ikke sendt til noen helt fremmede :0)

Det blir bra til slutt, men man skulle ønske vi kunne slippe slik unødvendig frustrasjon ved at kommunikasjonen ble forbedret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...