Gjest Tanija Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hei kan jeg spørre om hvor mye lekasje du har?? Hvilke produkter du bruker m,m Jeg savner noe og snakke med,, Håper vi kan få i gang en diskusjon her,, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100319-til-silje34/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje*34 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hei, Tanija, hvis du leser et av mine tidligere innlegg som var svar til et av dine "Føler meg så alene", så forteller jeg der litt om min bleiebruk, og hyppighet av skift. KJøper selv Tena Lady Super, og må ofte "fore" de med Tena lady normal for at det ikke skal renne over altfor fort. Så jeg tenger nok helt sikkert bedre beskyttelse/større bleier, men kvier meg sånn for å be om det på apoteket eller hos bandagisten... Det er ikke sånn at det fosser ut av meg, men det "siver" likeom litt og litt og litt... Noen ganger kjenner jeg at det renner, andre ganger ikke. Går ofte på do, men føler at jeg ikke kalrer å tømme meg skikkelig. Det er liten kraft på strållen, og når jeg tror at jeg er ferdig, så bare fortsetter det å "sive" ut mer urin. Kan også lekke relativt mye kort tid etter at jeg har vært på toalettet. Har litt problemer med lukt og sår hud, men bruker barrieresalve og sinksalve, det hjelper noe. Men for meg er altså det store store problemet å komme meg til legen... Føler også at min lekkasje ikke er "typisk" hverken hastverk eller stressinkontinens, så noen ganger blir jeg redd for kreft, svulster som presser på osv, føler meg nemlig ofte øm i nederste del av magen, men det er gjerne værst når jeg begynner å tenke på det og bekymrer meg. Den største bekymringen er uansett frykten for at det skal bli våte merker etter meg offentlig, eller at det skal bli altfor synlig at jeg har godt med bleier på meg. Er det noen andre som har problemer tilsvarende mine? Håper på respons! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100319-til-silje34/#findComment-568925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
inkontinent1365380518 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei, Tanija, hvis du leser et av mine tidligere innlegg som var svar til et av dine "Føler meg så alene", så forteller jeg der litt om min bleiebruk, og hyppighet av skift. KJøper selv Tena Lady Super, og må ofte "fore" de med Tena lady normal for at det ikke skal renne over altfor fort. Så jeg tenger nok helt sikkert bedre beskyttelse/større bleier, men kvier meg sånn for å be om det på apoteket eller hos bandagisten... Det er ikke sånn at det fosser ut av meg, men det "siver" likeom litt og litt og litt... Noen ganger kjenner jeg at det renner, andre ganger ikke. Går ofte på do, men føler at jeg ikke kalrer å tømme meg skikkelig. Det er liten kraft på strållen, og når jeg tror at jeg er ferdig, så bare fortsetter det å "sive" ut mer urin. Kan også lekke relativt mye kort tid etter at jeg har vært på toalettet. Har litt problemer med lukt og sår hud, men bruker barrieresalve og sinksalve, det hjelper noe. Men for meg er altså det store store problemet å komme meg til legen... Føler også at min lekkasje ikke er "typisk" hverken hastverk eller stressinkontinens, så noen ganger blir jeg redd for kreft, svulster som presser på osv, føler meg nemlig ofte øm i nederste del av magen, men det er gjerne værst når jeg begynner å tenke på det og bekymrer meg. Den største bekymringen er uansett frykten for at det skal bli våte merker etter meg offentlig, eller at det skal bli altfor synlig at jeg har godt med bleier på meg. Er det noen andre som har problemer tilsvarende mine? Håper på respons! Hei Silje! Jeg er en mann på 30 år som også sliter med inkontinens. Jeg føler meg veldig ensom og savner veldig ei jente å dele livet mitt med eller ei god venninne som forstår problemet mitt og aksepterer meg slik jeg er. Jeg er avhengig av å bruke store bleier døgnet rundt og det er veldig, veldig ydmykende og vanskelig. Jeg håper jeg en dag finner ei jente som vil være glad i meg som den jeg er og som jeg kan få det fint sammen med. Hvis du har lyst å bli bedre kjennt med meg og kanskje bli min venn så håper jeg du vil skrive til meg på min adresse: [email protected]. Andre er selvfølgelig også hjertelig velkommen til å skrive til meg om de har lyst! Stor klem fra meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100319-til-silje34/#findComment-605937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.