panchomor Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Ja, da er det avklart, det blir ICBF for oss. Har hatt saken vår på vent for mulig adopsjon fra privat barnehjem i Colombia. Fikk beskjed fra AF i dag. Vi kom ikke med som søker for privat barnehjem i år 2003, med mindre noen av de andre søkerne trekker seg. Regner ikke med at noen trekker seg.Synes det blir for lenge og usikkert å vente på en eventuell ny utvidelse av formidlingstillatelsen til de private barnehjemmene. Vi velger ICBF. Deilig å ha det avklart. Har startet med innsamlingen av papirer. Ønsker også å takke for alle hyggelige svar på min presentasjon her på DOL. God påske til dere alle. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100375-icbf-adopsjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tobarnmamsen Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Lykke til, panchomor! Vi har barn både fra ICBF og privat barnehjem, og kan underskrive på at det er to like gode alternativer! Skjønner godt at det er deilig å ha tatt en avgjørelse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100375-icbf-adopsjon/#findComment-569108 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snø Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Gratulerer med valget :-) Vi fikk heller ikke sende til FANA denne gangen. Så vidt jeg har forstått fikk paret registert rett før oss sende. Stopp før oss, altså. Litt surt, kan man jo si, men slik er livet :-) Situasjonen er litt annerledes for FANA enn for Los Pisingos, så vi har etter samtale med AF (som så klart ikke kunne love noe som helst, naturlig nok), bestemt oss for å vente litt til. Vi har det foreløpig ikke så travelt med familieforøkelsen. Bella vår kan godt få bli litt større før neste Colombiatur. Men vi har jo løpende mulighet til å ombestemme oss :-) Jeg kan godt forstå at det var godt for dere å bestemme dere! Vi har selv lidd valgets kvaler i dag. Det var IKKE lett! For oss er ICBF er like godt valg som FANA, men vi har et sterkt ønske om at også vårt neste barn skal komme fra FANA. I og med at vi ikke har det så travelt, og vi håper og tror på en fortsatt formidlingstillatelse, så ser vi ting ann en stund til. For oss kjennes dette ut som er rett valg foreløpig. Så får vi se hva de neste månedene bringer. Vi venter ikke på FANA til evig tid. Det er jo tross alt et barn vi skal adoptere, ikke et barnehjem ;o) Beste hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100375-icbf-adopsjon/#findComment-569217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
seinfeld Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Gratulerer med valget :-) Vi fikk heller ikke sende til FANA denne gangen. Så vidt jeg har forstått fikk paret registert rett før oss sende. Stopp før oss, altså. Litt surt, kan man jo si, men slik er livet :-) Situasjonen er litt annerledes for FANA enn for Los Pisingos, så vi har etter samtale med AF (som så klart ikke kunne love noe som helst, naturlig nok), bestemt oss for å vente litt til. Vi har det foreløpig ikke så travelt med familieforøkelsen. Bella vår kan godt få bli litt større før neste Colombiatur. Men vi har jo løpende mulighet til å ombestemme oss :-) Jeg kan godt forstå at det var godt for dere å bestemme dere! Vi har selv lidd valgets kvaler i dag. Det var IKKE lett! For oss er ICBF er like godt valg som FANA, men vi har et sterkt ønske om at også vårt neste barn skal komme fra FANA. I og med at vi ikke har det så travelt, og vi håper og tror på en fortsatt formidlingstillatelse, så ser vi ting ann en stund til. For oss kjennes dette ut som er rett valg foreløpig. Så får vi se hva de neste månedene bringer. Vi venter ikke på FANA til evig tid. Det er jo tross alt et barn vi skal adoptere, ikke et barnehjem ;o) Beste hilsen fra Snø! Endelig noen som sier det samme som meg. La oss ikke miste fokus - det er et BARN man skal adoptere, ikke et barnehjem!! Når det er sagt, har jeg forståelse for at man gjerne vil tilbake til det stedet man har vært. Det ville vi også (Cali). Men, ingen vet hvor haren hopper, dvs hvor papirene havner i Colombia. Og vips, så havnet vi et helt annet sted. Og gjett om vi er glade for det! Der fikk vi nemlig verdens beste og skjønneste lillebror. Noe deiligere kunne vi ikke ønsket oss i hele verden. Lykke til med deres valg. En ting er sikkert - en nydelig liten colombianer banker snart på hjertedøra deres! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100375-icbf-adopsjon/#findComment-569445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alegre Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Lykke til, panchomor! Vi har barn både fra ICBF og privat barnehjem, og kan underskrive på at det er to like gode alternativer! Skjønner godt at det er deilig å ha tatt en avgjørelse. Lykke til med resten av ventingen! Sier meg enig med tobarnmamsen. Vi har også barn fra både ICBF og et privat barnehjem, og er like fornøyde med begge deler. Vi fikk akkurat de barna som var ment for oss... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/100375-icbf-adopsjon/#findComment-569461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.