Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

En stund siden jeg har vært her inne nå,men først av alt:

Gratulerer til alle som har fått tildeling eller andre gladmeldinger.

Lakshmi skrev et innlegg som spurte hva foreldre kunne gjøre når unger var flaue over å bli mobbet eller noe sånt.

Det jeg mente var at jeg synes det er litt "flaut" å la foreldrene mine ordne opp når jeg er 15 år.

takk til anonym som sendte inn svar, det er mer enn mindre ordnet opp i nå da ( i allefall tror jeg)

Har ikke hørt noe mer fra han siden læreren tok det opp. Det kan være jeg "overreagerer" på uttalelser om hudfarge e.l,men selv om jeg er en jente med ganske mye "ben i nesa" så blir jeg litt såret over slike kommentarer. Ikke det at jeg nødvendigvis tar dem til meg,men det er jo aldri morsomt å få høre "lite fine" bemerkninger om utseende e.l ( dette gjelder vel om en er norsk,svensk,spansk,indisk eller italiensk) alle føler det vel slik :-)

håper det går bra med dere her inne, med meg går det ganske så bra.

dagene er for det meste opptatt av skole,fritidsaktiviteter e.l, men prøver å få litt tid til å være på nettet en gang i blant,også :)

Tirsdag gikk jeg rundt for kirken nødshjelp på sånn børse aksjon ( jeg er konfirmant i år) det var kjempe fint og det er en deilig følelse å kunne gjøre noe for andre. Inntektene gikk til kamp mot hiv og aids.

Vet ikke hvordan det er med dere,men jeg er glad det ser ut til at det nærmer seg slutten på Irak krigen. Saddam er ingen fin fyr i det hele tatt (snarere tvert i mot),men jeg synes ikke Bush har rett til å drive inn en krig på den måten han gjør & på den måten skade sivile.

Vi hadde en demonstrasjon mot krig på skolen, onsdag:) det var nydelig. Sang,dans,diktlesning o.l... Selv om det kanskje ikke gir særlig innvirkning på krigen, er det jo bra at vi alle har våre meninger :)

I dag skrev jeg ikke inn for noen spesiell grunn.. mest for å gi Lakshmi et svar så hun ikke misforstår meg og for at dere her inne skal se at jeg fortsatt er "aktiv" her inne :)

Trives fortsatt godt på forumet, mange fine personligheter her inne:-)

Snart er det påske *jippiii* skal på fjellet, i trekket osv.. :) Blir koselig!

Vet ikke hva dere skal i påsken,men håper dere får en fin påske:)

Ha det fint så lenge.

Klem fra,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100495-hei-misforst%C3%A5else/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Preeti :o)

Ville bare ønske deg og din familie en riktig god påske !!! Det er ordentlig hyggelig at du vil skrive her på forumet innimellom, slik at vi som adopterer får se ting utifra den adoptertes synepunkt også. Virkelig en ressurs er du !!!! Tusen takk skal du ha :o))

Påskeklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...