Gå til innhold

søknadsskjemaproblem...formue

Anbefalte innlegg

vi er igang med å skrive søknad, dvs fylle ut søknadsskjema. ETter brutto inntekt og utgifter, står det formue..hva skal vi skrive der? det som er igjen pr mnd, gjelden vi har eller null eller hva vi har av verdi (huset f.eks) minus gjeld...

blir veldig glad for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100497-s%C3%B8knadsskjemaproblemformue/
Del på andre sider

Fortsetter under...

brilleslangen

På søknaden som følger sosialrapporten(Heter "søknad om adopsjon", nederst på arket står nummeret "Q-0226 B") bruker du summene som står på siste ligningsattest.

Er det søknaden som skal inn til adopsjonsforeningen du holder på med, er jeg litt usikker.

På søknaden som følger sosialrapporten(Heter "søknad om adopsjon", nederst på arket står nummeret "Q-0226 B") bruker du summene som står på siste ligningsattest.

Er det søknaden som skal inn til adopsjonsforeningen du holder på med, er jeg litt usikker.

det var søknaden til ICBF, også stod det bare inntekt, utgifter, formue...vi skrev det som stod i likninga. (i andre sammenhenger vet jeg jo selvfølgelig hva formue er, men i denne ble jeg usikker..rart alt man blir usikker på i slike prosesser) Takk for svar!

Annonse

Gjest isirkel

likningsverdi på hus alltid er mye mindre enn markedsverdien. Dersom du kjøper hus til 2 mill, men har lånt bare 1,5 mill, betyr ikke det at du har 500000 i formue. Likningsverdien på et hus til 2 mill er gjerne bare 300000 eller noe sånt, hvilket betyr at du har 1,5 mill - 0,3 mill = 1,2 mill i gjeld, eller negativ formue. Men negativ formue brukes ikke, så da har du formue lik 0...

Som vi også har... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...