thuva1365380402 Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Tusen takk til dere alle som har sendt oss gratulasjoner. I dag er det en ny dag og vi håper å få bilde i posten i dag. God påske til dere alle sammen her inne på dol Hilsen en lykkelig 0 Siter
BMS! Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Du får stå klar og angripe postmannen når han kommer. Gleder meg til og høre mer om sønnen:) Ha en flott dag! 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 11. april 2003 Forfatter Skrevet 11. april 2003 Du får stå klar og angripe postmannen når han kommer. Gleder meg til og høre mer om sønnen:) Ha en flott dag! Hei BMS Takk for mailen på morgenen i dag. Vi får se om vi finner en dag i påsken hvis du skal nedover. Vi snakkes. God Påske til deg og mannen 0 Siter
mammamin Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Takk for lykkeønskningene dine! Fikk "gåsehud" da jeg leste: "hilsen en som har blitt mamma idag". GRATULERER SÅ MYE!!! Jeg har ikke vært så mye her på DOL, så jeg må spørre: Hvilket land skal dere adoptere fra? Vi venter på nr.2 fra Colombia. Kan tenke meg det blir en veldig spesiell påske for dere. KOS DERE!!! 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 11. april 2003 Forfatter Skrevet 11. april 2003 Takk for lykkeønskningene dine! Fikk "gåsehud" da jeg leste: "hilsen en som har blitt mamma idag". GRATULERER SÅ MYE!!! Jeg har ikke vært så mye her på DOL, så jeg må spørre: Hvilket land skal dere adoptere fra? Vi venter på nr.2 fra Colombia. Kan tenke meg det blir en veldig spesiell påske for dere. KOS DERE!!! Vi skal adoptere fra Sør-Korea og fikk i går en gutt som er født 6. mars 2003. God Påske 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.