Gå til innhold

Romerikstreff - et utrolig verdifullt forum!

Anbefalte innlegg

Lengsel1365380312

Hei, kjære alle Oslo- og Romeriksfolk!

Ville bare si takk for i går og takke for alle som forteller om sine erfaringer om "da telefonen kom", forberedelser, hentereiser, etc. Det er utrolig lærerrikt for oss som står midt i prosessen for første gang! Og så hyggelig vi har det sammen!

Dette var min 2 gang på Romerikstreffet, og jeg gleder meg til neste allerede!

Til dere i Oslo / Romerike som eventuelt ikke har vært med på treff enda - ikke nøl med å bli med neste gang! Dere blir kjempebegeistret!

Fortsetter under...

Gjest Brasilmamma....???

Ojjsann, dette har jeg gått glipp av. Høres fint ut å ha likesinnede å snakke med.

Håper vi er blitt godkjent før neste treff, greit å være det kanskje...eller...?

Bor i Oslo, på grensen til Lørenskog.

Ha en fin påske!!

Klem fra

Mattias1365380379

Ojjsann, dette har jeg gått glipp av. Høres fint ut å ha likesinnede å snakke med.

Håper vi er blitt godkjent før neste treff, greit å være det kanskje...eller...?

Bor i Oslo, på grensen til Lørenskog.

Ha en fin påske!!

Klem fra

Hei!

Du er hjertelig velkommen på neste treff, som er 3.juni. Bare følg med her inne, så blir det nærmere annonsert!

Du trenger ikke være godkjent, det er åpent for alle uansett hvor man er i prosessen. Jeg var med første gang før vi hadde bv på besøk, og har hatt veldig stor glede og utbytte av det!

God påske!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...