Gå til innhold

slekta skal informeres :)

Anbefalte innlegg

Gjest B&B fra Salten

Da er påska kommet, og vi skal informere slekt og venner om beslutningen vår om å adoptere, puuhh. Må innrømme at det kribler litt i magen selv om jeg vet at alle vil bli glade på våre vegner. Vi har delt tanker om barnløshet i årevis, så det skal nok ikke komme som et sjokk på noen. Likevell er jeg litt "redd" inni meg...det er vell spenningen. Nåja, det skal uansett bli så DEILIG å få dette unnagjort, så kan vi har mange, mange å glede oss sammen med. Ha en GOD PÅSKE alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100552-slekta-skal-informeres/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker dere lykke til med "kunngjøringen" i påsken!!

Godt å dele slikt med familie og venner, det synes i hvertfall vi.

Godt å ha noen å snakke med under prosessen.

Ha en fin påske!!

Klem fra

hei B&B...

Det er noe spesielt når dette skal deles med venner og familie.

Vi skal fortelle dette over påske har vi bestemt, men jeg klarte å lekke det til pappaen min her om dagen. han svarte rolig at dette hadde da han forstått lenge :-)

Men han var veldig glad på våre vegne.

Det er noe spesielt når mennesker som betyr så mye for oss gleder seg på våre vegne. Det å dele en slik nyhet er jo og litt "spennende" før en får gjort det.

Håper at de blir glade på deres vegne og ønsker deg lykke til.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...