Hugmee Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 For et par uker siden ringte jeg Linda i VB for å høre hvordan det gikk med papirene våre. Da lå de fremdeles i oversettingskø og etter det skulle de på en stemplingsrunde som hun regnet med tok 4 uker. Så jeg har da tenkt at papirene våre blir sendt til Thailand i mai. Men i dag fikk jeg brev om at de ble sendt på onsdag som var. Det har virkelig gått rask for de ble levert til VB 14.mars - ikke en måned engang! Så da er ventinga på det virkelig store - tildeling - igang og jeg kjenner at det kiler i magen bare ved tanken på det :-) 0 Siter
valmue1365380326 Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Gratulerer! med å ha fått sendt papirene til Thailand!!! Lykke til med den siste venteetappen Hilsen fra valmue, som hver dag ser i postkassen etter beskjed om distrikt i Colombia... 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Gratulerer med sendte papirer til Thailand. Håper det går raskt til tildeling. Hvor lang tid pleie det å ta fra papirene blir sendt til dere får tildeling? Hilsen en nybakt mamma 0 Siter
grot Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Så bra å få en slik positiv overraskelse da. Og da er det bare å lene seg tilbake og vente:-) Tiden før tildeling har vel gått noe opp for Thailand den siste tiden. Men alt er såpass uforutsigbart at tildelingen kan komme før du aner det:-) Lykke til!! 0 Siter
bangkok Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Så flott da !!!! Dere går en spennede ventetid i møte !! Har VB antydet noe om hvor lang tid det kan ta ? Da vi fikk tildeling for 3 år siden, tok det bare 12 dager !!! Vi rakk nesten ikke å begynne og vente en gang :-) Håper på rask tildeling på dere også :-) Lykke til med ventetiden :-) 0 Siter
Hugmee Skrevet 11. april 2003 Forfatter Skrevet 11. april 2003 Det stod i medlemsbladet at ventetiden er ca 4-6 mnd, men i brevet vi fikk i dag stod det bare at ventetiden til tildeling varierer veldig. Linda har tidligre sagt til meg at vi må vente oss ca 1 år fra papirene blir sendt Thailand til vi fysisk har barnet hos oss. 0 Siter
BMS! Skrevet 11. april 2003 Skrevet 11. april 2003 Gratulerer med og ha kommet et viktig og stort skritt videre i prosessen. Klemmer fra 0 Siter
sibadulla Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Da er tildeling neste, og det _kan_ skje fort!!!!!! Er det forresten du som har sendt meg en mail på Hotmail-kontoen min? Jeg kommer ikke inn på den for tiden, skjønner du... Hvis du oppgir din mailadr. her, kan jeg maile deg en annen adresse. Påskeklem, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.