Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvor stor plass en må ha for å få adoptere.Vi bor nå i en 2-roms leil.og har ingen barn.Har jo i første omgang tenkt på et så lite barn som mulig,men jeg lurer på om barnerommet må være klart allerede når en søker evt.får en godkjenning.

Vi har jo ikke tenkt at barnet skal fortsette å ligge på vårt soverom,men er det nok å ha en plan om større plass etter som barnet vokser til eller må dette være klart på forhånd?

Hvor store har deres barn vært når de har lagt på eget rom?

Spør om dette da vi uansett tenker på å få oss noe større og lurer på hva kravene er der?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100616-hvor-stor-plass-m%C3%A5-vi-ha/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke funnet noe sted at det stilles krav til et visst antall kvm i boligen, for å bli godkjent.

Dersom dere ellers har planer om å finne en større og bedre egnet leilighet med tanke på familieforøkelsen, tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for.

Ønsker dere lykke til!

Om dere hadde hatt større leilighet, er det ingen krav til fiks ferdig barnerom da heller. Vi hadde kun et roterom å vise frem og det var helt OK.

Vår første lå på vårt rom helt til lillebror kom, da var han 4,5 Så lenge han sov natta i egen seng, fikk vi nattero alle mann. Dessuten var det veldig koselig også :)

Da lillebror kom flyttet de på felles rom etter noen måneder, og syntes _det_ var helt OK.

Så, som du ser har dere noen år å gå på...hvis dere får en baby da :)

Om dere hadde hatt større leilighet, er det ingen krav til fiks ferdig barnerom da heller. Vi hadde kun et roterom å vise frem og det var helt OK.

Vår første lå på vårt rom helt til lillebror kom, da var han 4,5 Så lenge han sov natta i egen seng, fikk vi nattero alle mann. Dessuten var det veldig koselig også :)

Da lillebror kom flyttet de på felles rom etter noen måneder, og syntes _det_ var helt OK.

Så, som du ser har dere noen år å gå på...hvis dere får en baby da :)

Jeg snek meg inn på hjemmesiden din, så fine gutter du har :o)

Den samlemanien kjenner jeg igjen du. Min yngste er helt maken, både når det gjelder "sverd", diamanter(gråstein) og pokemonkort.

Jeg snek meg inn på hjemmesiden din, så fine gutter du har :o)

Den samlemanien kjenner jeg igjen du. Min yngste er helt maken, både når det gjelder "sverd", diamanter(gråstein) og pokemonkort.

Takk skal du ha! Jada, gutta er så fine så :)

Samlemani...*stønn!* sier jeg bare. Det ser ikke ut til å avta heller. Vi har _enormt_ mye skrammel både innenfor og utenfor dørene... *dobbelstønn!*

Annonse

Takk skal du ha! Jada, gutta er så fine så :)

Samlemani...*stønn!* sier jeg bare. Det ser ikke ut til å avta heller. Vi har _enormt_ mye skrammel både innenfor og utenfor dørene... *dobbelstønn!*

I fjor sommer hadde jeg hele bagasjerommet i bilen fyllt med sverd. Kastet litt etter litt så han ikke skulle oppdage det.

Og så har vi diamanter liggende i vindusposten mellom blomstene. Han husker hvor alt er så det er nesten umulig å kvitte seg med det.

Helt håpløst.

I fjor sommer hadde jeg hele bagasjerommet i bilen fyllt med sverd. Kastet litt etter litt så han ikke skulle oppdage det.

Og så har vi diamanter liggende i vindusposten mellom blomstene. Han husker hvor alt er så det er nesten umulig å kvitte seg med det.

Helt håpløst.

Du verden!!! Kan de være i slekt?

Midt oppi "elendigheta" koser jeg meg over gleden og evnen til å se... ja nettopp, diamant i en gråstein :)

(he-he, også bagasjerommet fullt da gitt...)

Du verden!!! Kan de være i slekt?

Midt oppi "elendigheta" koser jeg meg over gleden og evnen til å se... ja nettopp, diamant i en gråstein :)

(he-he, også bagasjerommet fullt da gitt...)

Ja, kanskje de er det. Jeg håper han stopper med den samlingen snart men han samler og finner i skolegården også og kommer hjem med både ransel og lommer fulle av skatter.

Jeg har ikke hjerte til å si noe heller. Ofte er det presanger til mamma. Og mamma er så glad i diamanter. Men sverd og andre ting beholder han selv. Og hvis noe blir borte er det storesøster som har "stjålet" det. Sånne storesøstre på 17 år er ikke greie :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...