Gå til innhold

Er det ingen her som vill snakke????

Anbefalte innlegg

Gjest Tanija

Det ser ut som det bare er meg som starter tråder her!!!!

Hvor er dere andre ????????

Håper dere blir aktive og vill snakke dere også...........

Mulig det bare er meg som er helt dum som føler behov for og snakke med noen............

Jeg er så sint ...........og fortvila, Jeg HATER den bleia............

Hvorfor greier jeg ikke ha kontroll................

på det som kommer UT.

For tiden er det fulllllll foss..........

var hoss legen i dag. Hun mener det henger sammen med andre sykdommer jeg har.......

Hvorfor kan jeg ikke godta att det bare er slik...... føler på skam og att jeg er skitten......

Er det noen som kjenner seg igjen.........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100630-er-det-ingen-her-som-vill-snakke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke ut med nicket mitt

Helt ærlig, jeg føler ikke skyld og skam. Jeg er inkontinent i perioder pga skade og jeg blåser i det, rett og slett. Jeg har vært slik i mange år og selvfølgelig oppstår det situasjoner som ikke er så greie men jeg går med ekstra skift i veska i de periodene det skjer.

Jeg har til og med bæsjet på gulvet på et offentlig kontor fordi det rant nedover bena på meg. Damen der gjorde meg nervøs og da klarte jeg ikke å holde meg. Hun ble kjempeoverrasket og jeg freste at det var hennes skyld siden hun plaget meg.

• 4 uker senere...

Jeg kjenner meg igjen,men er nå kommet over det stadiet og akseptert at bleier er en del av meg og noe jeg altid må ha med meg.

På reiser til utlandet blir baggasjen stor og jeg fikk litt panikk i fjor sommer da kofferten min ble borte fra flyplassen til hotellet.

Heldigvis kom den til rette etter 1 døgn,men det lærte meg at neste gang vil jeg dele bleiene over 2 kofferter.Har alltid meg ekstrableier i håndbaggasjen til overraskelser underveis så det berget meg det første døgnet.

Ellers har jeg fått treffe andre igjennom NOFUS organisasjonen for folk med sykdommer i urinveiene .Det er godt å treffe andre som vet hva de snakker om.Du finner dem på www.nofus.no

• 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...