thaimor Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 for følelsene våre! ;-) Adoptivforeldre får ofte like sterke følelser for barnet som biologiske, viser ny forskning. Les i morgendagens VG om amming av adoptivbarn! 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Det har nå jeg aldri tvilt på, selv om jeg verken har barn eller er forsker. 0 Siter
dewey Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Nå har jeg naturlig nok ikke lest all forskning og publiserte artikler om temaet, men jeg har ennå til gode å se noen med vekt bark ordene legge frem påstanden om at man ikke blir like glade i adoptivbarn som egenfødte barn. Kjenner etpar familier som har begge deler, de sier det samme - ingen forskjell. Og hvofor skulle det være det? At man faktisk har født barnet er mest et poeng den første tiden, og det er klart det er morsomt å kjenne igjen trekk og sånt - men det er ikke der _følelsene_ ligger. Selvfølgelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.