Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har flere ganger vært innom dette forumet, men jeg har aldri trodd at jeg også ville havne her.

Jeg hadde endelig blitt gravid etter flere måneders prøving, og så gikk det galt. Jeg fikk et illebefinnende på jobb, ble sendt på sykehus og nå har jeg blødd tjukt, klumpete, mørkerødt blod i flere dager.

Det var veldig tidlig. 5-6 uker. Men jeg VAR gravid, og nå er jeg det ikke lenger...

Nå tar vi en pause med prøving...

Trist hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100822-n%C3%A5-har-det-hendt-meg-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke noe nick nå

Ja, det er trist når det skjer slikt, og spesielt hvis man har prøvd ei stund. Men trøsten er at det er mye større sjans for at det går bedre siden (ettersom jeg har hørt). Så ta ikke for lang pause, men prøv igjen...det er ihvertfall mitt råd.

UKJENT,MEN IKKE GLEMT

Jeg skjønner deg så utrolig godt.Og det er noe helt annet å snakke med noen som har opplevd det samme.Jeg mistet mitt ufødte barn for ca tre år tilbake og jeg sliter fremdeles med sorgen fordi jeg ikke fikk sjansen til å sørge ordentlig.Prøvde bare legge det bak meg og det skjønner jeg nå var en dårlig idè.Men jeg har fått to friske,nydelige små barn etterpå som betyr alt for meg.Et barn for lite vil det jo alltid være.Mange tenker: Herregud!Du fikk jo aldri sett babyen din engang.Hvordan kan du sørge over ett liv du aldri har møtt?

Men sannheten er at det var et lite liv der, et lite lys som dessverre sluknet så altfor tidlig og det er utrolig hvor sterkt knyttet du blir til dette som vokser og lever inni kroppen din.Tenker på deg og din lille engel som betyr akkurat like mye som de barna du helt sikkert kommer til og få i fremtiden og som mine fødte og ufødte.Håper jeg ikke uroet deg mer, men at du fant trøst i at noen vet hvordan du har det.

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...