Gå til innhold

Concerta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

sønnen min på straks tretten har begynt på Kringsjåtunet (BUP) nå etter påske, og der har de en lege som har skrevet ut concerta til ham. Han får 36+18 mg om dagen (han er en stor gutt på 180 cm) Han er mindre agressiv enn uten ritalin, men foreløbig er han hyper som aldri før. Han sier selv at han føler seg hyper (jeg kan omtrent kjenne det på energien som stråler ut fra ham).

Jeg får bare håpe at medisinen går seg til etterhvert, er litt slitsomt når jeg har vent meg til en gutt som klarer å høre ferdig en setning. Men så lenge han ikke blir så rasende, så skal ikke jeg være den som klager.

Men nå må jeg tilbake og prøve å reparere sofa'en som knakk da han hoppet i den *sukker oppgitt og kan ikke annet enn le*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100900-concerta/#findComment-595650
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...