Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Cordelia!

Hvordan går det med ventenervene? Jeg ser du har hatt kontakt med min kjære nedenfor mens jeg har vært på ferie. Det var egentlig godt å komme seg litt vekk nå i denne spente ventetiden. Jeg begynte å bli litt vel opphengt i lister, diskusjonsfora og rykter. På ferie ble jeg litt mer avslappet men fikk da kjøpt en fin liten suvenir t-skjorte til knøttet. Men nå er jeg her igjen, og snart er jeg nok like giret som før...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100941-cordelia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

cordelia1365379990

Hei, og velkommen tilbake fra ferie! Joda, ventenervene er absolutt til stede! Snakket med VB forrige uke, og fikk da vite at vi kan vente tildeling enten i begynnelsen av mai (!!) eller i begynnelsen av juni. Da går det i så fall raskere enn jeg trodde! Så gjenstår det jo og se om det blir noen utsettelse av hentereisen pga.SARS, men håper at epidemien roer seg etter hvert.

I øyeblikket snakker jeg og min kjære mye om navn. Blir det gutt er saken klar, men sannsynligvis blir det jo ei jente. Kinagullet vårt på straks 4 år har (etter vår mening, da :-)) verdens fineste navn, så vi klarer liksom ikke å finne noe som kan måle seg med det. Hm, vanskelig det der.

Eller så tar jeg snart påskeferie, og skal prøve å ikke sitte for mye foran pc'en. Blir litt oppgira av alle disse kinalistene, kanskje lurt med en liten pause.

Ha en riktig god påske!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100941-cordelia/#findComment-573718
Del på andre sider

Hei, og velkommen tilbake fra ferie! Joda, ventenervene er absolutt til stede! Snakket med VB forrige uke, og fikk da vite at vi kan vente tildeling enten i begynnelsen av mai (!!) eller i begynnelsen av juni. Da går det i så fall raskere enn jeg trodde! Så gjenstår det jo og se om det blir noen utsettelse av hentereisen pga.SARS, men håper at epidemien roer seg etter hvert.

I øyeblikket snakker jeg og min kjære mye om navn. Blir det gutt er saken klar, men sannsynligvis blir det jo ei jente. Kinagullet vårt på straks 4 år har (etter vår mening, da :-)) verdens fineste navn, så vi klarer liksom ikke å finne noe som kan måle seg med det. Hm, vanskelig det der.

Eller så tar jeg snart påskeferie, og skal prøve å ikke sitte for mye foran pc'en. Blir litt oppgira av alle disse kinalistene, kanskje lurt med en liten pause.

Ha en riktig god påske!

Hei på deg!

Jeg skal også prøve å ta litt pc-pause framover. Vi får en del besøk så det blir nok ikke så vanskelig. Ellers er jeg optimist og tror at vi får tildeling i begynnelsen av mai. SARS tar jeg ganske med ro, jeg tror man vil ha bedre oversikt over situasjonen innen vi skal reise, og heller ikke nå hadde jeg nølt med å dra.

Vi har også et par navn på lur, men vi vil se bilde av vidunderet før vi bestemmer oss :-).

Ha en riktig fin påske!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100941-cordelia/#findComment-575121
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...