Gå til innhold

Hvor er dere allle sammen

Anbefalte innlegg

Gjest Tanija

Er det ingen som vill ha ett aktift forum her inne???????

Det må da være flere som har aktuelle ting og snakke om og om det ikke er noe spess kan en jo veksle erfaringer og tips til og lette en værdag som kan være ganske tøff for oss BLEIE brukere............

EKS hvordan få skifta bleie når en er på tur ute i naturen uten toalett og med mange turfolk over alt.........Det opplevde jeg her om helga når jeg var på tur,,,,,,,Tenk deg selv hvor fortvilet en blir når en kjenner att det bare fosser ut og en vet att om en ikke får skifta nå så går det helt galt.................

Er det noen som har ett forslag.........

Ha en god kveld

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100962-hvor-er-dere-allle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...

Hei Tanija :-)

Du er ikke alene om å måtte bruke bleier grunnet inkontinens. Og i likhet med deg har også jeg savnet et forum hvor en kunne prates, diskutere erfaringer og støtte hverandre i en hverdag som ofte er utfordrende.

Men personlig var jeg faktisk ikke klar over dette forumet og oppdaget det ikke før nylig.

Hvis du og evt. andre fortsatt er her, er jeg enig i at det hadde vært bra å prøve å være litt aktive.

Jeg har selv urge-inkontinens og bruker bleier daglig. Tok sin tid å bli komfortabel med dem, men nå opplever jeg dem ikke som noe problem. Snarere tvert imot - uten dem hadde det vært langt pinligere...

Og med dagens moderne inkontinensprodukter, enten det er alt-i-ett- bleier eller bleie/bukse- løsninger, bør man ikke være forhindret fra et aktivt liv. Jeg prøver iallefall ikke å la det stoppe meg fra å gjøre ting.

Men for all del - det er ikke alltid enkelt.

Jeg håper du fortsatt er her.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...