Gå til innhold

Til ikke ut med nicket mitt

Anbefalte innlegg

Hei!

Du skriver at du ikke føler skam pga inkontinens - har du jobbet mye med deg selv for å få til det? Jeg føler det er veldig flaut!

Du skriver også at du er inkontinent i perioder pga skade - hvorfor bare i perioder? Og merker du det på forhånd, slik at du kan ta forholdsregler?

Og er det bare avføring, eller både urin og avføring som er ditt problem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101000-til-ikke-ut-med-nicket-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke ut med nicket mitt

Jeg har vært slik i over 30 år og for meg er det en bagatell. Jeg mener ikke å være arrogant men jeg bryr meg ikke overhode. Det er jo bare å sette på seg en bleie og så er det ingen som merker noe.

Jeg har ikke noe særlig kontroll på musklene i underlivet. De gjør som de vil. Noen ganger klarer jeg å holde meg, andre ganger ikke. Det kommer an på hvor langt det er til do.

For meg er det viktig å gå på toalettet regelmessig. Ta seg god tid og tømme seg skikkelig. Og holde meg i nærheten av et toalett slik at jeg er heldig og rekker det.

Det gjelder både urin og avføring men jeg har mest problemer med å holde på avføringen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...