Gå til innhold

Flere som har ventet leeeenge på distrikt?

Anbefalte innlegg

Gjest Wasserfaldfelder

Hei!

Er det flere av dere som sendte papirer i juni/juli/august til ICBF som fremdeles venter på distrikt? I følge AF er det bare unntaksvis at folk får distrikt etter 4-5 ukers venting etter godkjenning, men her på DOL virker det som om det har skjedd med en del.

Vi skjønner ingen ting. Vi har ventet i over 7 måneder siden godkjenning, uten å ha fått distrikt, og vi tør ikke engang håpe på å få hente barnet vårt før høsten kommer. Noen andre som har ventet tilsvarende?

Hilsen en frustrert

Fortsetter under...

Vi sendte papirene i august, men ble ikke godkjente før i januar, og venter på distrikt nå.

Jeg er litt utålmodig, men håper samtidig at det drøyer litt, slik at vi ikke kan reise før etter mai. Har to eksamener i mai som jeg håper å få tatt før tildeling ;o)

Nå har jeg begynt å drømme om barn om nettene, tenker ikke så mye om det på dagen men det ligger tydeligvis i "bakhodet" siden jeg drømmer så ofte om tildeling og hentereise :-) Fikk medlemsbladet i AF i går, og følte meg som DEN hormonbomba når jeg satt der med tårer i øynene og leste alt det koselige som sto der, hehe!

Vi sendte papirene i august, men ble ikke godkjente før i januar, og venter på distrikt nå.

Jeg er litt utålmodig, men håper samtidig at det drøyer litt, slik at vi ikke kan reise før etter mai. Har to eksamener i mai som jeg håper å få tatt før tildeling ;o)

Nå har jeg begynt å drømme om barn om nettene, tenker ikke så mye om det på dagen men det ligger tydeligvis i "bakhodet" siden jeg drømmer så ofte om tildeling og hentereise :-) Fikk medlemsbladet i AF i går, og følte meg som DEN hormonbomba når jeg satt der med tårer i øynene og leste alt det koselige som sto der, hehe!

Hei.

Vi sendte papirene våre til Colombia i slutten av August. Fikk forhåndsgodkjenningen 21.12 02 venter nå utålmodig på distrikt. Håper jo at det snart skal skje. At vi gjerne reiser i løpet av 2 mnd. Men jeg vet jo ingen ting.....! Første gangen vi adopterte gikk der ca 4.5 mnd i Colombia fra vi sendte papirene til vi var reise klar.

Kanskje vi reiser ned i sammen? Det hadde jo vert koselig.

Mvh

Hei,

jeg lurte på om dere hadde reist alt siden det er så lenge siden jeg har sett deg på DOL.... :-)

Vi venter og venter og venter på distrikt, har på følelsen at det tar lengre tid for oss som har barn fra før. Kan det være noe i det???

Så hvis det ikke skjer noe snart tror jeg vel innerst inne at det ikke blir noen hentereise før på sensommeren :-(

Gjest Wasserfaldfelder

Hei,

jeg lurte på om dere hadde reist alt siden det er så lenge siden jeg har sett deg på DOL.... :-)

Vi venter og venter og venter på distrikt, har på følelsen at det tar lengre tid for oss som har barn fra før. Kan det være noe i det???

Så hvis det ikke skjer noe snart tror jeg vel innerst inne at det ikke blir noen hentereise før på sensommeren :-(

Hei, Solymar!

Takk for svar. Neida, vi har ikke reist. Jeg har bare ikke vært så aktiv doler i det siste for å ikke gire meg for mye opp. Synest denne ventetiden kan bli litt vel lang, så jeg "prøver å ikke tenke så mye på det".

Egentlig godt å høre at dere også venter på distrikt fremdeles. Fikk vite for noen uker siden at "nå var de begynt på de sakene som hadde ligget lengst" (gjennom noen bekjente som fikk distrikt etter å ha ventet i 7 mnder). Da var jeg sikker på at turen var kommet til oss også. Men atter nei.

Du har kanskje rett i at det tar lenger tid med oss fordi vi har barn fra før. Men det må da snart være vår tur? Vi har i hvertfall ventet 3 ganger så lenge som noen venner av oss gjorde som hentet i fjor.

Tvi, tvi! Håper å høre gode nyheter fra deg snart. En dag blir det jo deres tur!

Masse tolmodighetshilsener fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...